• Quote

    Oprindeligt indlæg af TheNIX


    LoL måske en god idé :))


    Ej har jeg gjort, jeg tænkte mere på når man nu er inde hos eksaminatorene


    Nu når det er dansk.. Så bare fyr noget lort af.. Hvis de så siger at de ikke forstår det så kan du bare sige " Jaa sådan havde i nok ikke lige set på det hva' ?!" Så bliver de vilde og en god karakter er hjemme.. :))

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • 25 Ting, som kan gøres til en eksamen.


    Bemærk: Gør ikke dette med mindre du er fuldstændig sikker på at dumpe alligevel.


    1: Medbring en pude og læg dig til at sove indtil et kvarter før prøven skal afleveres. Vågn og sig: "Jeg må hellere komme i gang." Aflever en smule for tidligt.


    2: Få fat i en kopi af opgaverne og løb skrigende rundt i rummet og sig: "Jeg har de hemmelige dokumneter".


    3: Lav papirflyvere af opgaveformuleringen. Kast dem efter sensorerne.


    4: Snak hele tiden under eksamenen. Debater eventuelt dine svar med dig selv. Måske kan du begynde at snakke om hvilken nar sensoren er.


    5: Få din opgave. Fem minutter efter skal du råbe til sensor: "Jeg fatter ikk en skid af det her. Jeg har været her hele året. Hvad sker der her. Hvor er den normale fyr?"


    6: Tag en gameboy med. Med lyd.


    7: Nægt at besvare hver eneste spørgmål. Vær kreativ. Brug eksempelvis: Jeg nægter at besvare spørgmålet pga. min politiske/religiøse overbevisning.


    8: Tag kæledyr med.


    9: Kom forpustet til eksamen. Løb op til sensor og sig: "De har fundet mig. Jeg bliver nødt til at forlade landet".


    10: Et kvarter inder i eksamen river du din opgaveformuleringen i små stykker, kaster dem op i luften og råder "God jul". Hvis du tør, kan du spørge om en ny formulering. Gentag derefter hver halve time.


    11: Kom til eksamen i morgenkåbe og sandaler.


    12: Til matematik eksamen: Brug romertal.


    13: 20 minutter efter du har fået opgaveformulering, smider du alt fra dit bord ned på jorden, siger "Til helvede med det" og løber ud. Kommenter eventuelt letheden af eksamenen til den sidste fyr du løber forbi inden du er ude. Skift plads hvert femte minut


    14: En gang imellem skal du klappe to gange. Når sensor spørger hvorfor siger du: "Pæren, der lyser når jeg går en god ide, er tænder når jeg klapper".


    15: Tag til en eksamen i en klasse, hvor du ikke hører til. Det er vigtigt at klassen er så lille, at læreren ville genkende dig, hvis du hørte til der. Kæmp for din ret til at tage eksamenen.


    16: Når du får opgaveformuleringen læser du den grinende igennem og siger derefter: "Forventer i virkelig at jeg skal svare på sådan en gang lort? Der kommer Glamour om 10 minutter."


    17: Nyn temaet til Jeopardy under hele eksamenen.


    18: Hvis eksamenen er i matematik eller fysik: Lav de længste beviser, du overhovedet kan komme på. Få pi og imaginære tal ind i alle ligninger. Hvis eksamenen er skriftlig kan du relatere alt til din livshistorie.


    19: Kom klædt ud som en ridder.


    20: Tag notater med, der ikke er relateret til denne eksamen. Eksempelvis historie til matetik.


    21: Start en bølge.


    22: Spil frisbee med en ven i den anden ende af rummet.


    23: Skriv alt fra højre mod venstre


    24: Medbring et instrument. Når du bliver bedt om at stoppe siger du: "Det hjælper mig til at tænke". Får sensor til at finde det sted i loven, hvor der står at instrumenter er forbudt under eksamen. Husk at bruge "Hvad sagde jeg".


    25: Skift plads hvert femte minut.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Alternativ til bubbi's liste nr.12
    Skriv i Binær hvis du ikke kan romer tal :)


    Så behøver det vel ikke nødvendigvis kun være i matematik :)

  • Tak for rådene har lige været oppe fik 10...


    Overvejede meget om jeg skulle følge alle bubbis råd men jeg havde kun 20min så jeg mente ikke at jeg kunne nå dem alle :))


    Dog fulgte jeg et råd nemlig 19 :T


    EDIT: tror at jeg vil gemme den liste og dele den ud til min klasse kammerater og sige at det er det de skal gøre for at få 13 :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheNIX
    Tak for rådene har lige været oppe fik 10...


    Overvejede meget om jeg skulle følge alle bubbis råd men jeg havde kun 20min så jeg mente ikke at jeg kunne nå dem alle :))


    Dog fulgte jeg et råd nemlig 19 :T


    Så var der da ikke noget at være nervøs for.
    Tillykke med det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheNIX
    Takker men det var kun fordi jeg trak en reklame(det eneste jeg kan) :))


    Mere surt var det for en af min kammerater han trak et digt af Sten Stensen Blicker på 22 strofer af 4 linier8o


    Ja tillykke :)


    Død og pine for din m8 :boxed:


    Edit:
    Du bruger iøvrigt samme trick som jeg, trække noget man kan finde ud af :]