Hey, jeg er blevet spurgt om et antivirus til Windows Server 2003 Eng. Den tricky del er at det skal være gratis - nogen der kan hjælpe?

Windows Server 2003 Antivirus?
-
-
AntiVir Guard; bedste gratis antivirus iflg. Tænk & Test.
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
AntiVir Guard; bedste gratis antivirus iflg. Tænk & Test.Kører det også med Win2k3?
-
Det er der ikke mange antivius programmer der gør. Er det samme med alle server versionerne.
For Norton Antivirus kræver det en corporate edition og er det samme med McAfee.
Klient versionen til små penge kan ikke installeres.
-
Oprindeligt indlæg af Martin
Det er der ikke mange antivius programmer der gør. Er det samme med alle server versionerne.For Norton Antivirus kræver det en corporate edition og er det samme med McAfee.
Klient versionen til små penge kan ikke installeres.
Det er jo vel også fair nok ... For har man råd til en Win2003 licens eller tilsvarende, så har man jo også råd til at give lidt for at få et antivirus-program...
Ved at F-SECURE har en version som virker fint fint på Win2003, men den koster også.
-
Jeg scanner min server med norton over netværket, er det ok og finder den noget kan den så fjerne det. ???
-
Hmm, lyder ikke godt - må lede videre.
-
Oprindeligt indlæg af Meinder
Jeg scanner min server med norton over netværket, er det ok og finder den noget kan den så fjerne det. ???ja i filerne
den kan jo ikke scanne ram og boot blocks som norton gør som det første når du scanner lokalt
derfor kan du ikke være sikker på at komme af med en eventuel virus