Ja jeg ville bare lige høre jeg garvede gamere hvad en helt ny wow spiller som mig skulle vælge af race inden jeg starter med at gøre noget dumt:D

Gode råd inden jeg vælger en race?
-
-
Personligt kan jeg ikke udstå horde racerne, de er simpelt hen for grimme til mig
Jeg spiller alliance selv fordi min main er paladin og jeg holder mig normalt kun til menneskerne, fordi de andre racer enten er grimme, eller ser tossede ud (Her tænker jeg på Gnomes og Nightelves :P)
bevars, Menneskerne er heller ikke noget at råbe hurrah for, men det var vist valget imellem pest eller kolera
Til dit spørgsmål ville jeg mene der ikke rigtigt er noget definitivt svar. Hvad kan du selv lide? Hvilken klasse havde du tænkt dig, og hvor min/max fikseret er du?
-
hvad er den primære forskel på Horde og alliance?
Jeg havde nu tænkt mig at være en af de menneskelignende racer. Er det godt/skidt valg?
Ja undskyld mine dumme spørgsmål, men ja man skal jo lige igang med spillet he he. -
Den eneste forskel på alliance og Horde er at Alliancen har adgang til Paladin klassen, og Horde har adgang til Shaman klassen. Ellers handler spillet om det samme
MMOGer handler i stor grad om de folk du spiller med, og ikke så meget om hvilken klasse/race du har. Ihvertfal for mig
Og du behøver ikke at undskylde for noget som helst. Hellere et par spørgsmål for meget end at du sidder på level 60 og ikke fatter noget
-
primære forskel, hvis man skal tro på alle de der alliance whiners, er Will of the Forsaken, som undead har som racial trait.
Omvendt så whiner horde nok over Imbaladinen... Så meget bedre er horde nok ikkeMen ville mene at horde generelt er flinkere, eftersom jeg tror mange tards vælger alliance.
Min mening, min sag
Kig lidt rundt i char creation og tænk over hvilken af de forskellige du har lyst til at kigge på i meget lang tid
-
jeg har både en alliance og horde char og jeg vil sige at horde er flinkere :]
og de er sku da ikke grimme! de owner til hver en tid humans og deres klamme almindelige brune heste! HAH! -
Jeg tror det har meget med at gøre hvem man er, og hvordan man opfører sig normalt
F.eks ville jeg selv mene jeg er pisseflink, men hvis du er en lamer som spammer og ellers er irreterende så får piben en anden lyd
Så den der med den ene eller den anden side er bedst osv tror jeg vi skal lade ligge
-
Oprindeligt indlæg af Tormdk
Jeg tror det har meget med at gøre hvem man er, og hvordan man opfører sig normaltF.eks ville jeg selv mene jeg er pisseflink, men hvis du er en lamer som spammer og ellers er irreterende så får piben en anden lyd
Så den der med den ene eller den anden side er bedst osv tror jeg vi skal lade ligge
ja selvfølgelig.. men der er en general tendens til at mindre flinke folk spiller alliance og jeg har ingen anelse om hvorfor -
På din server måske
-
Spiller selv alliance (Human Rogue) og den med at dem der spiller horde er flinkere er noget fis... har også spillet horde og der var folk lige så flinke som alliance.. Læs beskrivelserne til hver race og class og se hvad du synes lyder sjovest..
-
Ja ligesom alt mulig andet er det jo en smagssag.
Personligt syntes jeg humans går på en meget fimset måde og har altid syntes tauren havde den fedeste historie. Så jeg spiller en tauren -
undead til rogue, wotf er nice, rigtig nice, imod locks of priests.
tauren som en warrior, det ekstra liv gør godt.
gnome som en warlock eller mage - ekstra mana er altid nice.
Sådan er der så mange fordele, så hvis du ikke har en speciel forkærlighed for horde eller alliance, kan du jo tjekke racial traits og se hvilket trait der matcher godt til den class du nu engang må vælge.
-
Det kan være lidt svært at anbefale en figur til at starte med syntes jeg, jeg selv er Lvl 55 Hunter, NightElf og det er for mig bare sagen.
Mange af mine Wow venner ar alle af andre racer, I tuneringen i Strangelthorn Vale står jeg meget stærkt har jeg erfaret, så det vil helt klart være den figur jeg ville anbefale. hahaGood luck med dit Wow spil, du har virkeligt nogle fede timer at se frem til, VERDENS BEDSTE spil, hvis du spørger mig.
Bob Andersen.