cs-zero --> cs-source

  • hey tweaker'z


    sidder og prøver at hjælpe en kammi over skype...
    han har lige afinst alt cs incl. steam.
    men når han vil hente css igen, siger den at key er aktiveret, ja nok til hans 1.6.
    men hvordan starter han fresh, han har jo købt hl2/css og vi fik jo ingen key, skulle bruge zero key.


    skal lige siges at han gjorde det samme som mig, i okt04, her preloadet vi begge cs-source beta, og købte senere bronze pack online, og brugte zero key til at hente spillet med.


    plz hælp :boxed:

  • Det er fordi at den er aktiveret til hans steam acount, når i køber over nettet så bliver den tilknyttet den steam acount som i køber fra. dvs. at i skal logge på den acount som han har i forvejen (cz/cs1.6) din key bruger du kun en gang, nemmlig til at registre med første gang i logger på spillet på steam... så den skal ikke bruges mere



    håber at det gav lidt mening :p

  • Bare sørg for at log ind på den sædvanlige account.. Det ka jeg ikk se et problem i, så hvorfor har i skiftet til en ny account? Ellers burde den nemlig ikk sige det, da spillets "gyldighed", som PDK siger, er knyttet til kontoen

  • jamen vi har skam ikke oprettet ny acount?
    han slettede bare alt incl steam, så inst han det igen, i samme user acount og pw.


    og når han så går ind under my games (som jeg gjorde, efter format.c)
    højrer klikker på css, og vil du regge/hente et allerede købt produkt,, ja tak siger vi.
    så ber den om key, og her slutter festen, fordi den som sagt allerede er in use med 1.6.


    fatter det bare ikke, jeg gjorde dette her, og jeg kan game både 1.6 og css/hl2


  • Så prøv at hente 1.6 først? Ved ikk om det hjælper...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2