min ligger på 46grader idle & ca 54 full
Cpu temp her i varmen ???
-
-
Oprindeligt indlæg af shak
min ligger på 46grader idle & ca 54 full
Tillykke, din Load er det samme som min Idle -
idle : 39 load 44
-
P4 640 @ 4,2GHz
28 idle - 38 full load med hjemmebygget vandkøling ( hoveder + pumpe hjemmemoddet ) og alle blæsere på 5 volt.
-
32 fuld load , målt med probe
-
Oprindeligt indlæg af Slammand
Tillykke, din Load er det samme som min Idle54ºC idle
har du sat en blæser på din køler?
-
29 idle, 40 load.
-
Oprindeligt indlæg af Try-this
54ºC idle
har du sat en blæser på din køler?
Undre mig også lidt over at min temperatur er så høj. Jeg bruger trodsalt en ThermalRight SLK974-U og en 92mm Titan blæser.Hvad kan der være galt, hvis der er noget i vejen?
-
Undre mig også lidt over at min temperatur er så høj. Jeg bruger trodsalt en ThermalRight SLK974-U og en 92mm Titan blæser.Hvad kan der være galt, hvis der er noget i vejen?
Med en sådan køling burde den sq heller ikke være så høj med mindre din vcore er på 1,9V+, eller du bor i en sauna
har du smurt kølepastaen ordenligt på?
-
Oprindeligt indlæg af Try-this
Med en sådan køling burde den sq heller ikke være så høj med mindre din vcore er på 1,9V+, eller du bor i en sauna
har du smurt kølepastaen ordenligt på?
Mener at CPU-Z siger Vcore er på 1,925V. Bliver de virkelig så varme, når man kommer over 1,9 V?
Engang efter de sidste eksamner, regner jeg med at skifte kølepasta. Håber at det vil hjælpe lidt på det. -
Mener at CPU-Z siger Vcore er på 1,925V. Bliver de virkelig så varme, når man kommer over 1,9 V?
Engang efter de sidste eksamner, regner jeg med at skifte kølepasta. Håber at det vil hjælpe lidt på det.Min blir jo 56 grader load ved 1,7Vcore og 2,3Ghz, og mener at en vcore op omkring de 1,9V begynder at være slem rent varmemæssigt, så egentlig ser det ud til at passe nogenlunde, men nok en god ide lige at tjekke pasten alligevel
-
30 idle 35 load hvor siden ikke er på og blæseren ved 7V
-
idle: 32 c
Load: 38