Min comp restarter

• Min comp restarter vis jeg flyver til IF :( når jeg kommer ind i IF begynder det og lagge helt extremt og så genstarter den :( Hvorfor?

Pentium(R) 4 CPU 2,40GHz

2,41 GHz
    512MB RAM
    Radeon X800XT

• kan evt. være fordi der er fejl på dine ram....og når de så bliver for overbelasted så genstarter computeren bare.....har haft det samme problem med en af mine andre computere

men det kan selvfølig også være mange andre ting

Oprindeligt indlæg af zero
    uhh måske pga den ikke kan tag alle de chars men ved at hvis du skiver til blizzard vil de helst sikket hjælpe dig så godt de kan
    men du kan jo altid reI wow og windows og se om det hjælper

Mit WoW crasher 1 - 3 gange når jeg starter spillet.. Det skal åbenbart crashe før jeg kan bruge det.
    Jeg har opgivet at få hjælp af blizzard.. de siger bare jeg skal slette WDB og WTF mapperne, så skulle det virke.. not!
    Har geninstalleret alt, endda windows.

• kan også være mange ting.....men prøv at installere windows en gang til og wow, og så selvfølig de nødvendige driver's, dem bundkortet skal bruge mener jeg......installer indet andet, og se om spillet virker.....

hvis det virker med kun de ting, uden at crashe, kan det være det evt. være en ting du installere som din computer ik kan lide, hvade selv en computer på et tidspunkt der crashed hele tiden, hvis jeg installeret zonealarm på den....