• Hej.. Jeg fandt lige Mafia på spilhylden og installerede det.. Og tænkte "der må sku da være patches til det skidt" Og søreme så om der ikke er det :)) Jeg downloade patch 1.2.. Hmm, den vil ikke installere.. Søger derefter på google efter 'Mafia' og søreme så, den oficielle (mener jeg den er) finder jeg og de har en patch der hedder 1.1.. den downloader jeg og den vil heller ikke installere.. Henter nu flere 1.1 og 1.2 patch men de vil ikke installere.. Når jeg trykker på .exe filen sker der ikke en skid.. Nogen der kan hjælpe? ;( (har lige lagt 1024 ddr ram i den.. Og ny blæser.. Mener ikke jeg har installere noget siden det kom i den..)

• Det har ikk noget med ram og bestemt ikk noget med blæseren at gøre ;)

Prøv at gå ind i joblisten og se om der kører nogle filer med det navn som patch er gemt under.. Ellers ka jeg ikk lige se hvorfor den ikk sku ville patches..
    Har du prøvet reinstall af spillet?

• hey er faktisk os lige begyndt at spille marfia igen, jeg fik patch v. 1.2 fra boomtown.dk og den virker fint, men har os et marfia problem efter jeg har smidt K-Lite Mega Codec Pack 1,31 ind på min puter bliver skærme bare sort og jeg kan køre rundt med musen og intet sker? kan heller ikke komme tilbage i windows så jeg bliver nød til at genstarte. Har os brøvet at slette det mega codec pack lort men det hjælper ik...

• Måske findes der patches til US version og EU version som kan forudsage problemer ?

AMD 64 3500+ & ASUS A8V Deluxe Wi-Fi
    4*512 DDR Corsair Value Kit PC3200 & Antec Super Lanboy
    Maxtor Diamondmax 10 300gb Sata & Seagate Barracuda 120gb
    DELL 2005FPW

POV GeForce 6800GT & Audigy 2 ZS

Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Den kan stadig ikke blive installeret.. Intet af det.. Mange tak ellers.. Andre bud? ;(

Prøv at kig i joblisten (ctrl + alt + del), som jeg sagde, og se om filnavnet står på listen under processor..

Hvis den gør det, hvor meget CPU tager den så? Ka du ikk afinstallere spillet (Ikk bare installere oven i)?

• Jeg har afinstalleret det.. Og installeret det igen.. Når jeg kigger på processor kommer den frem og er der under 1 sekund.. Så man kan dårlig nok nå at se den.. :(