kan os kun sige god for "Burgers" sofa nu har jeg sovet på min ca 1 år og synes ikk den virker smadret eller såen
-
-
Sengen er ikke et sted man skal spare alt for mange penge i hvert fald... Man bruger trods alt en del tid på den...
Har lige købt denne... Den er rigtig lækker...
[Blocked Image: http://www.ikea.com/PIAimages/36795_PE128051_S4.jpg]
-
den virker ikke særlig stor ?
-
Oprindeligt indlæg af .:TwEeTeR:.
den virker ikke særlig stor ?Den er 2,10 m i diameter... der er rigelig plads til to personer... det er sjældent vi er flere...
-
En rigtig god idé er at købe en helt almindelg seng...
Hvis du skal købe en seng er dét du skal bruge pengene på madrássen... Så kan du altid bare ligge et tæppe over for at den ser lidt pænere ud hvis det altså betyder noget for dig... Jeg har prøvet at have både en sovesofa og en almindelig seng og vil klart anbefale dig en almindelig seng med en virkelig god madras... -
Oprindeligt indlæg af Happy^
Biva?! Og jeg troede du vidste hvad der var kvalitet!
Biva er det værste l*rt man overhovedet kan finde! Det er billigt ja, men hvorfor mon det er det?
Har en ting fra Biva, og det er godt nok noget l*rt
Kan man også se hvis man kigger på deres andre ting.
Tag i stedet til en mindre butik som handler med møbler. Lidt dyrere, men meget bedre betjening og meget bedre kvalitet af varene.
Ikke alt er lort,jeg købte et TV bord med drejesokkel i massivt bøgetræ.Selvom mit ca 60 kg Panasonic 32" stod på den,kunne bordet dreje uden problemer.