Nogen her der benytter sig af Krol Blade eller har guidies der gør, som kan fortælle om hvor svært/nemt det er at farme?

Krol Blade
-
-
Har ikk Krol blade, og kender ingen der har det..
Men efter hvad jeg har kunnet læse mig til er det et random world drop, dvs. stortset alle mobs omkring level 55 og over kan droppe det. Derfor virker det imo. umuligt at farme -
i winterS er der best drop rate men hvis du leader eftet det få du det ikke
noget med 00000.000000000000000000000000000000000000000000001
-
Yep, sådan set umuligt at farme i den forstand. Kør hellere en uendelig masse UBRS runs og få Dal'Rend set, har jeg på min Rogue og det er latterligt nice - 1% crit, +50 AP (set bonus) + andet godt. <o//
Switcher selvfølgelig til Barman + Bonescraper når jeg skal bruge dagger.
-
Du kan umuligt farme den. den har en drop rate lig 0 næsten. Lav hellere en masse UBRS/Dire Maul runs som Klauz også siger. Ville være bedre + Der også er chance for noget bedre armor. og en masse $$$$
-
En af mine venner fandt det i Easten Plaquelands, det første mob han nakkede dropede den;D
-
Oprindeligt indlæg af Avathar
En af mine venner fandt det i Easten Plaquelands, det første mob han nakkede dropede den;Dså er man også svine heldig.
-
skaf et AE party til heartglen i WP..
droppede 2 x på en dag men der kørte vi også i 7 timer O_o
-
Oprindeligt indlæg af h0d
skaf et AE party til heartglen i WP..droppede 2 x på en dag men der kørte vi også i 7 timer O_o
Hvordan ser jeres AE party normalt ud i Hearthglen?
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Har ikk Krol blade, og kender ingen der har det..
Men efter hvad jeg har kunnet læse mig til er det et random world drop, dvs. stortset alle mobs omkring level 55 og over kan droppe det. Derfor virker det imo. umuligt at farmeNu er du på Al'Akir.... Tjeck udstyret på Djw .. Elf Rogue, fra SotG, han har det vildeste gear...
-
Ja har set DJW hehe, han må være én af de vildeste Rogues der findes. Alle siger han aldrig har tabt i duel heller - han må have for meget tid.
Hans 51 DPS 1H sværd ville jeg gerne ha´ men må nok "nøjes" med at gå efter noget 41 DPS.