ja hvis i kunne tag alle de class i ville hvad ville i så tag ? ofc max 40
hvad for en gruop i mc ville i tag ?
-
-
1 warrior og 39 priests
-
lol
en balanced grp med 1 rogue 1 mage 1 priest 1 pally og 1 warr x 8
måske med lidt warlock hist og her eller druids osv
gift of the wild
-
Hver gruppe skulle have:
Warrior - MT
Warrior - Dmg dealer
Priest - Skal kun heale MT
Paladin - Kan heale den anden warrior
Rogue eller hunter til lidt dmg. -
i går da min guild var i MC var vores raid ca. sådan her
ca. 7 warriors - 6 priest - 4 druids - ca. 7 shamans - ca. 7 mages - 3 rogs -3 warlocks og 3 hunters
-
hvad med mages ?
-
ser ud til der altid er en del mage med kunne være jeg skulle lave sådan en på US server er jo også fun i PVP
-
5 Warriors (Mest til at tanke Garr's minions og Majordomo), 2 druids, 7 Priests, 6 Shamans, 5 hunters, 5 Mages, 7 Rogues og 3 Warlocks.
Det er primært vores valg i Imbalanced, men det er sjældent vi kommer afsted med det :(.
Der byttes lidt rundt på spillerne når vi prøver ragnaros. 1 warlock ryger ud til en rogue og 1 mage til en hunter, da DPS med forholdsvis armor og life er mere vigtig end clothusers :).
-
Som udgangspunkt er 5 af hver class en god start.
Det er det jeg gør når vores MC gruppe skal afsted. Afbud osv bliver så fyldt ud med passende classes -
Vil gerne se dig 40 mands raide MC med 5 priest hehe
-
Du har faktisk ikke brug for mange warriors, 3 er nok... 1 MT, og et par til offtanks...
-
Garr og domo skal du har mere ind 3
-
Garr behøver du ikke, bare banish løs =)
-
heys, nu skal jeg så lige spørge... har shadow priests overhovedet noget at sige? er det ikke kun holypriests man tager med? har diskuteret det med en af mine venner(en hel del) og holder stadig i at hvis en priest ikke healing speccer, så er det bedre at have en druid med, som gør....
-
Oprindeligt indlæg af Zeb
Du har faktisk ikke brug for mange warriors, 3 er nok... 1 MT, og et par til offtanks...ved mjordomo skal du faktisk have minimum 4 tanks, der er vist 6-7 adds så vidt jeg husker, de kan godt nok blive sheepet af en mage, men på et tidspunkt bliver de immun for det, også skal der nogle warriors in og tanke.
-
Ja okay, ved domo skal man have flere, 4 til til man ikke kan sheepe, og en swing tank...
Og så self 1-2 tanks til domo... -
Vi var da i mc idag og havde da 5 priests med , sq ikk nødvendigt med flere , hvis folk fatter at står rigtigt + ikk trække agro får de jo ikk meget dam
Var da godtnok også 2 druids og 4 shamans
Ellers ville jeg sq godt prøve 39 mages og 1 priest til at rezze der kunne ae hele lortet , man kan i andre instance hvorfor så ikk mc
-
Originally posted by Happy^
Hver gruppe skulle have:Warrior - MT
Warrior - Dmg dealer
Priest - Skal kun heale MT
Paladin - Kan heale den anden warrior
Rogue eller hunter til lidt dmg.Hvorfor en warrior til damage?
-
8x preist 2x pala 5x warrior 5x rogue 10x mage 5x wl 5x druid
-
Originally posted by Jocoma
Vil gerne se dig 40 mands raide MC med 5 priest heheVi raider MC med 5 priests, vi køre med 5 af hver class som udgangspunkt, og ellers køre vi med randoms hvis vi ikke kan få 5 af hver.