• Kan huske der engang var en der postede en guide til at sætte en WoW LAN server op..

Nogen der kender den side?

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Kan huske der engang var en der postede en guide til at sætte en WoW LAN server op..

Nogen der kender den side?

Hvordan skulle det være muligt ?(
    Kan du ikke forklare ? For jeg troede da du kun kunne spille på realms - og de ligger jo på nettet?

Oprindeligt indlæg af SanCheZ

Hvordan skulle det være muligt ?(
    Kan du ikke forklare ? For jeg troede da du kun kunne spille på realms - og de ligger jo på nettet?

Mank na godt lave lans, men kun med de chars som kommer til at ligge på den nye server, og kun med de få folk som nu kommer til at spille på serveren.

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Mank na godt lave lans, men kun med de chars som kommer til at ligge på den nye server, og kun med de få folk som nu kommer til at spille på serveren.

Nåeh på den måde..
    Men kræver det ikke vildt meget af en server ? 8o

Oprindeligt indlæg af SanCheZ

Nåeh på den måde..
    Men kræver det ikke vildt meget af en server ? 8o

Det er vel begrænset hvor meget det kræver hvis der er 4 spillere :)

Men ingen der ved mere om det? Problemet er at jeg har virkelig brug for et eller andet at lave her på min efterskole. Kan ikk spille det over nettet pga. proxy.. :rolleyes:

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af SjQLunD

Det er vel begrænset hvor meget det kræver hvis der er 4 spillere :)

Men ingen der ved mere om det? Problemet er at jeg har virkelig brug for et eller andet at lave her på min efterskole. Kan ikk spille det over nettet pga. proxy.. :rolleyes:

Jeg tænker nu mest på alle de NPC´s og monstre der skal "afvikles" ;) Men tager jeg fejl?
    EDIT: Fandt noget, godt nok på tysk men ellers:
    http://www.emuforum.de/viewtopic.php?t=105726

• er så ikke helt sikker på det er en så god ide at sankke om det her da det er en blizzard Fan site og blizzard vil IKKE have man gør sådan noget lige meget om det er til lan eller til net og det vil ikke blive godt der vil være meget lag osv så sys bare du skulle tag og spille det i wek :P og ikke på din efterskole men det er bare mig

men kigger lige og ser om jeg kan se hvad blizzard siger til det

Oprindeligt indlæg af Jimmy
    Undskyld men hvad er det sjove i at sætte en Lan WoW Server op, det jeg har forstået ved en egen opsat lan server er at der intet er i verdenen. Der er kun de spillere der logger på, ingen npc'er eller drops du kan ikke herbe eller mine da dette kræver blizzards database for at fungere.

Whats the fun in that ? :D

dem der ikke spiller wow får nu muligheden...

Oprindeligt indlæg af Jimmy
    Undskyld men hvad er det sjove i at sætte en Lan WoW Server op, det jeg har forstået ved en egen opsat lan server er at der intet er i verdenen. Der er kun de spillere der logger på, ingen npc'er eller drops du kan ikke herbe eller mine da dette kræver blizzards database for at fungere.

Whats the fun in that ? :D

eh. du kan smide 20 onyxias ind i orgrimmar og så laver super-über chars og gå 4 mand ind og banke dem? :D

du kan editere i HELE VERDENEN og GØRE HVAD DU VIL :D

• Jeg har ikke nærlæst EULA´en, men er ret sikker på at det ikke er noget som Blizzard bryder sig om.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af kofoed
    Synes lidt hele idén går af wow, hvis det ik er online :P

Kun mig der synes det =D?

Selvfølgelig er det ikke sjovt i længden, men synes da selv det ville være rimelig sjovt at lave en level 60, give ham alt det sygeste epic gear osv.

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Har forresten fået det op at køre
    http://www.wddg-online.com
    Virker OK, de fleste NPC's er der, og der er også en del quests osv.. Men gå selv ind og læs hvis i vil vide mere ;)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP