Kan huske der engang var en der postede en guide til at sætte en WoW LAN server op..
Nogen der kender den side?
Kan huske der engang var en der postede en guide til at sætte en WoW LAN server op..
QuoteOprindeligt indlæg af SjQLunD
Hvordan skulle det være muligt
Kan du ikke forklare ? For jeg troede da du kun kunne spille på realms - og de ligger jo på nettet?
QuoteOprindeligt indlæg af SanCheZ
Hvordan skulle det være muligt
Kan du ikke forklare ? For jeg troede da du kun kunne spille på realms - og de ligger jo på nettet?
Mank na godt lave lans, men kun med de chars som kommer til at ligge på den nye server, og kun med de få folk som nu kommer til at spille på serveren.
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Mank na godt lave lans, men kun med de chars som kommer til at ligge på den nye server, og kun med de få folk som nu kommer til at spille på serveren.
Nåeh på den måde..
Men kræver det ikke vildt meget af en server ?
QuoteOprindeligt indlæg af SanCheZ
Nåeh på den måde..
Men kræver det ikke vildt meget af en server ?
Det er vel begrænset hvor meget det kræver hvis der er 4 spillere
Men ingen der ved mere om det? Problemet er at jeg har virkelig brug for et eller andet at lave her på min efterskole. Kan ikk spille det over nettet pga. proxy..
Det er vel begrænset hvor meget det kræver hvis der er 4 spillere
Men ingen der ved mere om det? Problemet er at jeg har virkelig brug for et eller andet at lave her på min efterskole. Kan ikk spille det over nettet pga. proxy..
Jeg tænker nu mest på alle de NPC´s og monstre der skal "afvikles" Men tager jeg fejl?
EDIT: Fandt noget, godt nok på tysk men ellers:
http://www.emuforum.de/viewtopic.php?t=105726
er så ikke helt sikker på det er en så god ide at sankke om det her da det er en blizzard Fan site og blizzard vil IKKE have man gør sådan noget lige meget om det er til lan eller til net og det vil ikke blive godt der vil være meget lag osv så sys bare du skulle tag og spille det i wek og ikke på din efterskole men det er bare mig
men kigger lige og ser om jeg kan se hvad blizzard siger til det
Undskyld men hvad er det sjove i at sætte en Lan WoW Server op, det jeg har forstået ved en egen opsat lan server er at der intet er i verdenen. Der er kun de spillere der logger på, ingen npc'er eller drops du kan ikke herbe eller mine da dette kræver blizzards database for at fungere.
Whats the fun in that ?
QuoteOprindeligt indlæg af Jimmy
Undskyld men hvad er det sjove i at sætte en Lan WoW Server op, det jeg har forstået ved en egen opsat lan server er at der intet er i verdenen. Der er kun de spillere der logger på, ingen npc'er eller drops du kan ikke herbe eller mine da dette kræver blizzards database for at fungere.
Whats the fun in that ?
dem der ikke spiller wow får nu muligheden...
QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag
dem der ikke spiller wow får nu muligheden...
det er jo ikke wow nå der ikke er npcs osv
QuoteOprindeligt indlæg af Jimmy
Whats the fun in that ?
eh. du kan smide 20 onyxias ind i orgrimmar og så laver super-über chars og gå 4 mand ind og banke dem?
du kan editere i HELE VERDENEN og GØRE HVAD DU VIL
Jeg har ikke nærlæst EULA´en, men er ret sikker på at det ikke er noget som Blizzard bryder sig om.
Synes lidt hele idén går af wow, hvis det ik er online
Kun mig der synes det =D?
QuoteOprindeligt indlæg af kofoed
Synes lidt hele idén går af wow, hvis det ik er online
Kun mig der synes det =D?
Selvfølgelig er det ikke sjovt i længden, men synes da selv det ville være rimelig sjovt at lave en level 60, give ham alt det sygeste epic gear osv.
Har forresten fået det op at køre
http://www.wddg-online.com
Virker OK, de fleste NPC's er der, og der er også en del quests osv.. Men gå selv ind og læs hvis i vil vide mere
Har forresten fået det op at køre
http://www.wddg-online.com
Virker OK, de fleste NPC's er der, og der er også en del quests osv.. Men gå selv ind og læs hvis i vil vide mere
Der var den perfekt hvis nettet går under et lan