Hvad syntes i om den nye WoW forside ?

• ser meget cool ud :)

dog syntes jeg ikke det passer ind til tweak over hoved.
    et WoW forum er en ting, men det der, det for i mine øjne en Tweak side til at ligne en wow fan site med hardware info.

• Jeg synes det vil være fed nok hvis det var en hjemme side som kun havde om comp ting, men synes ik ret godt den passer som en wow side.. men den er noget feder end før :P

Oprindeligt indlæg af Happy^
    Jeg kan ikke se denne omtalte wow-forside??

Jeg sad også og undrede mig over hvor den var henne :P

og så kommer jeg med en opfordring jeg har kommet med før: "of" i World of Warcraft staves med lille "o".. :baby:

• Jeg syntes egentlig den ser meget fed ud.
    Dog har jeg lige lidt kritik :)

Hvad med at dele baggrunden i 3 billeder.
    1 billede med den øverste del (orken og det der træ værk)
    1 billede der er helt sort.
    1 billede med det nederste træ værk.

Så istedet for at "loope" baggrunden så kunne du sætte den øverste del øverste, den nederste del nederst og så "loope" det sorte imellem.
    Personligt syntes jeg nemlig det ser rimelig dumt ud at midt på siden bliver den øverste del gentaget.
    Ellers kan jeg kun give thumbs up for det ser sgu godt ud!

• Synes ikke det er vildt pænt, men heller ikke en side jeg vil bruge, har nok i forum. Men nu har du spurgt og jeg har sagt min mening. :)

• Jeg synes siden er blevet lidt uoverskuelig. Den var meget bedre og pænere før i forsøgte at sætte tweak.dk og wowdanmark.dk sammen.

Er det meningen at banneret i toppen skal overlappe tre gange?

• På den gode side synes jeg faktisk logoet er ret godt, der er de tre knapper øverst, og det er også meget nice, at man i hvert fald har forsøgt at få en warcraft-agtig baggrund ind på siden. Jeg synes også det er vildt fedt der er blevet mention på wow-europe ;) Alligevel synes jeg sitets design måske nok har nogle mangler i forhold til målgruppen - man er der jo for WoW:

På Firefox tiler logoet og baggrunden, men det gør baggrunden ikke på Opera.

Well.. nu er jeg her mest bare for WoW. Jeg kan godt se designet er blevet merget så der er lidt fra begge verdener i det, men som det er tror jeg ikke, der er så meget 'stemning' over det. F.eks. virker Times New Roman-fonten øverst i logoet lidt billig, Georgia ville måske have virket bedre, fordi den har lidt mere 'rollespil' end 'formel tekst' over sig, og fordi man kan genkende den fra wow-europe.com's overskrifter, hvis man kommer derfra (som mig) ;)

Mht stemningen tror jeg heller ikke det kunne skade, hvis man ændrede på farveskemaet? Der ville jo stadig være det her funktionelle tweak over det, men når den del af sitet nu er til WoW, så må man også godt kunne fornemme det :) og det må jeg sige jeg absolut ikke gør nu, om noget tænker jeg måske 'guild site' eller noget :boxed:

• ikke særlig køn :/
    passer jo SLET IKKE SAMMEN!

Lav trækanter på selve rammen også, så snakker vi måske.
    Hvor er grafik og alt det fra?

Oprindeligt indlæg af Mornimcath
    Jeg synes siden er blevet lidt uoverskuelig. Den var meget bedre og pænere før i forsøgte at sætte tweak.dk og wowdanmark.dk sammen.

Er det meningen at banneret i toppen skal overlappe tre gange?

Overlappe 3 gange? Hvad snakker du om?

Oprindeligt indlæg af Happy^

http://img235.echo.cx/my.php?image=tweak0cl.jpg

Han har bare ikke set den rigtige forside..

Ahh det er på grund af FireFox der skjuler top banneret. Brug Internet Explorer i stedet for ;)

Når top banneret er der, er de 2 billeder øverst skjult og alt ser ud som det skal.

Problemet ligger åbenbart i at FireFox ikke blot skjuler banneret, men ignorerer den iframe der er. Derfor gentager den billedet 3 gange sådan at den celle der er bliver fyldt ud. Den celle der egentlig er, har kun 1/3 højde, men da firefox fjerner iframen får cellen hele højden og indsætter derfor billedet 3 gange.