Faktisk viser min FF det ordentlig, sig nu ikke folk skal bruge IE! men den tiler det når man bruger adblock -_-

Hvad syntes i om den nye WoW forside ?
- Jimmy
- Lukket
-
-
Oprindeligt indlæg af Martin
Ahh det er på grund af FireFox der skjuler top banneret. Brug Internet Explorer i stedet for
Når top banneret er der, er de 2 billeder øverst skjult og alt ser ud som det skal.
Problemet ligger åbenbart i at FireFox ikke blot skjuler banneret, men ignorerer den iframe der er. Derfor gentager den billedet 3 gange sådan at den celle der er bliver fyldt ud. Den celle der egentlig er, har kun 1/3 højde, men da firefox fjerner iframen får cellen hele højden og indsætter derfor billedet 3 gange.
Har ingen problemer med det på den normale Tweak side..
-
Flot forside
Synes den har en del wow-europe.com over sig, der går godt sammen med tweak.dk elementerne.
-
Oprindeligt indlæg af Martin
Ahh det er på grund af FireFox der skjuler top banneret. Brug Internet Explorer i stedet for
Hmm... Jeg bruger nu Internet Explorer
Min forside er som Happy^ viser på sit screenshot. Har jeg ikke den rigtige forsiden? Sådan ser den ud når jeg går ind på http://www.tweak.dk/wow.php
Hvilke forside skal jeg så se?
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Har ingen problemer med det på den normale Tweak side..Der har jeg heller ingen problemer...
-
burde det orc hovede ikke være der så det kan sees helt istedet for halvt?