paladin tastatur

  • Haha elsker den. Et eller andet sted er det jo rigtigt :D

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • ....
    Totalt lamt..... folk der blir ved med at bruge de lame jokes er hatte. Prøv molten core en gang og du ved at uden paladiner er du = død.
    Så stop de lame shield jokes pls.... det er gammelt ;)
    hvis du selv var paladin ville du måske have ret til det, men da du sikkert er noob så stop det :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bravix
    ....
    Totalt lamt..... folk der blir ved med at bruge de lame jokes er hatte. Prøv molten core en gang og du ved at uden paladiner er du = død.
    Så stop de lame shield jokes pls.... det er gammelt ;)
    hvis du selv var paladin ville du måske have ret til det, men da du sikkert er noob så stop det :)


    så Horde tag alså MC med palas :P hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bravix
    ....
    Totalt lamt..... folk der blir ved med at bruge de lame jokes er hatte. Prøv molten core en gang og du ved at uden paladiner er du = død.
    Så stop de lame shield jokes pls.... det er gammelt ;)
    hvis du selv var paladin ville du måske have ret til det, men da du sikkert er noob så stop det :)


    lol hvorfor fanden skulle jeg være noob? det er bare et sjovt billede jeg fandt. hvis der er nogen der er noob her er det dig.. og jeg er horde så for mig er pallys=tastaturet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bravix
    ....
    Totalt lamt..... folk der blir ved med at bruge de lame jokes er hatte. Prøv molten core en gang og du ved at uden paladiner er du = død.
    Så stop de lame shield jokes pls.... det er gammelt ;)
    hvis du selv var paladin ville du måske have ret til det, men da du sikkert er noob så stop det :)


    de shields er da helt til grin imo.
    og vi horde spillere owner nu stadig i MC unden pallys... self er det sværere


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Bah... de fleste classes har noget de kan bruge til at overleve, for os er det shield, for rogues er det vanish ovs.
    Grunden til jeg synes det er lame er fordi alle synes paladins bare er vildt "over powered", og alle lave lame jokes, det er alle forums hvor det er paladin der er ham der skal rakkes ned. Sandheden er at vi har mistet en masses fede ting pga nurf. I beta der var vi over powered, ja, men ik mer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bravix
    Bah... de fleste classes har noget de kan bruge til at overleve, for os er det shield, for rogues er det vanish ovs.
    Grunden til jeg synes det er lame er fordi alle synes paladins bare er vildt "over powered", og alle lave lame jokes, det er alle forums hvor det er paladin der er ham der skal rakkes ned. Sandheden er at vi har mistet en masses fede ting pga nurf. I beta der var vi over powered, ja, men ik mer.


    ja pallys er ikke overpowared ( faktisk ret nemme ) men synes deres shields er lame, da de bare bliver immune til ALT. ikke ligesom priest shields hvor du stadig kan få dots nukes og alt det andet på dig... på en pally kan man ikke en meter.
    i TM pvp war løber pallys bare ind i en flok horde med shield og når det løber ud kaster de et nyt på sig self og løber tilbage... synes jeg er lidt forkert de kan det.


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Tjaa, måske, men tænk på at vi stort set ingen dmg har, med mindre vi er retribution paladins, så kan vi give lidt, men langt langt fra så amnge andre classes.
    Ovenpå det har vi heller ingen ranges, medmindre vi er holy spec, og så har vi ingen melee dmg.
    Alt i alt er vi langt langt fra overpowred som så mange går og siger, og som alle de jokes er udsprunget af, derfor synes jeg de er platte og folk burde stoppe med at bruge dem, de holder bare ik.


    Hvis jeg skulle pvp ville jeg langt hellere være så mange andre classes, rogue, mage, lock, hunter.´
    Det er også derfor jeg kun PvPede den første uge, siden det er det bare for kedeligt, der er ik noget sjov i det.

  • Har selv en Rogue som main char, men har også en 47 paladin.


    At paladins har det shield ser jeg overhovedet ikke som et problem. Når Paladins kaster det bruger mange first aid eller Rogues stealther osv.


    Sjovt med alle de tråde omkring paladins, hvorefter en Priest eller Mage udtaler: "ha jeg er den bedste og jeg vinder altid over en Paladin" efterfulgt af en intelligent kommentar "horde rules da humans er grimme". (læs: ikke alle 12 årige der har spejl på værelset derhjemme, men stadig tror de er en trold).