Mage .. =]

  • ey, har lavet en mage gnome..


    vil lige vide hvad I derude synes fungerer bedst med en mage.. altså.. fire, cold eller arcane < :|.


    kom med et begrundet svar, tak ;)!

  • Jeg valgte at levelle med Arcane (Improved Arcane Missiles -> Concentration -> Evocation -> Improved Arcane Explosion -> Improved Counterspell -> Presence of Mind (måske 2 point i Improved Mana Shield hvis du mangler point), da Clearcasting fra Concentration hjælper en god del PvE-wise og fordi at jeg er helt vild med Presence of Mind. Nu hvor jeg er blevet lidt højere har jeg valgt at tage fire fordi jeg ikke gider at grinde til 60 uden lidt PvP, når jeg bliver 41 har jeg Presence of Mind + Pyroblast + Mount + Gnomish Death ray + andet Engineering gøjl, så det bliver sjovt. :)


    Improved Arcane Explosion er genialt i mange instances (insta AE), men hvis du har tænkt dig at solo'e det meste af tiden så er Frost spec nok en bedre ide. Med nogen af de talents som Frost har vil du droppe solo mobs med meget mindre mana end Arcane/Fire-mages gør.
    Til gengæld kan Arcane Mages tage en del mobs med AE fra IAE (Improved Arcane Explosion).


    Sådan set op til dig selv, alle 3 linjer er det værd.


    For end-game spec vil jeg anbefale 31/20 Arc/Fire hvis du er glad for burst dmg på single target, hvor i mod 33/18 Frost/Arcane er et populært Frost build som vil give dig lidt mere overlevelse, men ingen Presence of Mind og Pyroblast (som virkelig er en skræmmende combo).

    Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

  • Jeg har ikke spillet mage før, men hvis du er ude på at jorde shamans er det godt at være fornuftig med ild, hvis man bruger cold hænger det på at få sløvet ham/hende ned ;)

  • Fire tree er godt til at komme op i level fordi det er skidegodt til solo og det brugte jeg også,


    da jeg kom til level 48 cirka respeccede jeg (det hvor man fjerner sine talenspoints så man kan putte dem i nye steder) til frost/arcane mage da til raids og mass pvp'ing som jeg satser på er det bedste.


    fire = damage mod enkelte targets
    frost = bedre group support og aoe damage
    arcane = blanding mellem area of effect spells og dejlig damage udover det


    jeg kan anbefale at gå efter disse templates
    Mage Talent Build Templates

  • nu må du da holde fire rezz min bare---



    REALM- skullcrhusher


    RACE: human


    bla bla bla



    arc/fire




    de har lige så meget frost rezz som de har fire...det er en gammel joke at de har KÆÆÆMPE fire rezz....sjovt nok ligger jeg altid nr 1 eller nr 4 på DM dealt :boxing: :dance:


  • Øhh du ved ikke hvad du taler om, gør du ?


    I moltern core kan du lige så godt proppe dit fire op i røven, desuden skal du bruge meget dmg mod enkelte targets der nede(med mindre der kommer et stort dragon rush hos onyxia)


    På længere sigt er frost bedre valg, skal med et raid ned i MC næste uge, så håber det går godt, har et ice-spec, ved det ikke er ultimativt til pvp men vil man i instances skal man bruge ice/arcane.


    Jo, fire kan bruges men i MC er det intet værd.


    60 mage, burningblade.

  • Ikke fordi jeg har specielt meget forstand på mages, men jeg synes frost virker bedst i både PvP og PvE

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Hvad med Frost/Fire kan det bruges..? både i PVE og PVP?

    ThermalTake - Shark Silver
    MSI - K8N SLi Platium
    Amd - Athlon64 3800+ @ 2.6 Gzh
    Kingston - HyperX 1024 DDR RAM TCCD Cas 2-2-2-5
    POV - Geforce 6800 Ulltra
    Maxtor - 200 Gb 7200 rpm SATA
    Chill - 510 Watt
    Samsung - SyncMaster 710T

  • hehe lol du kan slet ikke damg mange af dem med fire og dem du kan kun en 300-400 og du ligger ikke nr 1 eller 4 i mC :P hvis du er fire eller for den sagt skyld hvis du er Mage