Fed Pocket Bike

• Hejsa... jeg har 5 Stk pocket bike's til at stå som skal sælges.. De er SPLINTER nye....
    Sælges til 5 hbo 2000..
    Køber betaler porto (pakke 20 kg)
    sender når pengene er registreret på min konto..
    sender ikke pr efterkrav...

SERIØSE BUD TAK. alt unødvendig indblanding frabedes :)

Lidt info om dem..

MOTORSTØRRELSE: 47 CC
    MAX HASTIGHED (CA.) 55-70 KM/T (afhængi af vægt på person)
    MOTORTYPE: TO-TAKTS, KÆDEDREVEN
    TÆNDINGSMETODE: snoretrÆk
    KØLINGSMETODE: LUFTKØLET
    BREMSER: SKIVE/MEKANISK (FOR/BAG)
    HJUL: 10" GUMMI (PUNKTERFRI)

BENZINTYPE: 1:25 (KNALLERTBENZIN)
    ALDERSGRÆNSE: > 14 ÅR
    MAX VÆGT (CA.): 110 KG

[Blocked Image: http://www.wof.dk/wofbilder/pocket.jpg]

• Ved du hvor meget det ca. ville koste at blive fragtet??

De er nu sjove de der pocket bikes :P :baby:

Vega X72
    17" 1920*1200
    2,0 Ghz Core 2 duo
    1 gb ram
    X1600 grafikkort
    120 gb
    7.1 lydkort
    digital tv-tuner
    blåtand osv. osv. osv.

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    Fed idé :D synes sgu også der er lidt stil, men har ikke forstået? må man godt køre med dem på normale veje eller noget.. evt. aldersgrænse eller et eller andet?

Hehe.. nej man må DESVÆRRE ikke køre med dem på vejen .. (koster vist 10000 at få lov at få dem på gaden.. registreret.. er ikke helt klar over hvordan den lov hænger sammen.)
    har foræret min lille søster og lille bror en hver.. og et par stykker på deres gade har købt en maskine også.. så de ligger og drøner frem og tilbage som sindsyge. hehe-- en a ungernes far tog den til bageren en søndag morgen... ved så ikke hvad det koster hvis du bliver stoppet.. men who cares.. lol.. tag den under armen og løb igennem en villa have og kør fra dem på den anden side.. lol den vejer 19 kg... TAGER IKKE ANSVAR FOR HVIS DU GØR DET

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac

Hehe.. nej man må DESVÆRRE ikke køre med dem på vejen .. (koster vist 10000 at få lov at få dem på gaden.. registreret.. er ikke helt klar over hvordan den lov hænger sammen.)
    har foræret min lille søster og lille bror en hver.. og et par stykker på deres gade har købt en maskine også.. så de ligger og drøner frem og tilbage som sindsyge. hehe-- en a ungernes far tog den til bageren en søndag morgen... ved så ikke hvad det koster hvis du bliver stoppet.. men who cares.. lol.. tag den under armen og løb igennem en villa have og kør fra dem på den anden side.. lol den vejer 19 kg... TAGER IKKE ANSVAR FOR HVIS DU GØR DET

haha :) lyder fedt nok men skal lige se hvor meget der bliver til overs næste måned :D

• Hvis nogle af jer skulle tænke:

"Hey jeg har set dem på importpriser.dk til 2295 kr så lad FOR GUDS SKYLD VÆRE med at købe dem der.

Jeg har handlet en gang med det firma og det var en gang for meget. De sendte mig en defekt bike og jeg returnerede den efter aftale og de ville sende mig en ny. Jeg ventede i en lille måned(ved ik hvorfor de var sygt langsomme) og så havde de sendt den samme retur :]

Med defekt mener jeg at den var knækket adskillige steder i karrossen samt manglede maling og var rustet i stellet.

Sagen er ikke færdig endnu jeg har for 1½ siden returneret den anden bike med aftale om at få pengene igen i henhold til deres "tryghedsgaranti" de reklamerer med på sitet. Og jeg har ikke fået en skid. Det eneste jeg får af vide når jeg ringer nu(og jeg har ringet dagligt siden de modtog anden bike) er at de nok snart skal gøre noget ved det. Det er en eller anden idiot ved navn Stefan og en ligeså dum sekretær ved navn gitte der styrer det.

De skylder mig 2340 kr(bike) samt 2x fragt af 118,75 kr.

IDIOTER!!

------------

Ps. jeg kan da lige fortælle at hvis pakken er over 20 kg skal den sendes efter volumen dvs. at det kommer til at koste lidt over 100kr.

Held og lykke med salget :)

Oprindeligt indlæg af Connektors

nåå okay og du sælger dem pr stk for 2000
    vil gerne købe en men vil kun ha den på efterkrav stoler ik på den anden metode ;)

Jeg er da ked a du ikke vil stole på mig.. men jeg sender ikke pr efterkrav. sorry m8 :)

PEJSEN dit indlæg høre ikke hjemme i min tråd.. jeg har INTET at gøre med importpriser.dk og får det aldrig jeg er da ked a at høre du har haft en dårlig oplevelse.. men er ret sikker på det ikke er den samme bike der er tale om.. desuden ville jeg ALDRIG sælge en der var rusten eller på anden måde skadet. jeg har aldrig haft dem startet og skulle der være en der var så uheldig at få en der ikke kan starte .. så får han sku pengene retur. :)

Oprindeligt indlæg af Connektors
    er den her ik bedre når det er en med
    Motor: 49 cc , 1 cylinder, luftkølet 2 takt

http://www.importpriser.dk/product.asp?product=2&page=1

Begge motore er 2taktere... og 0,2 cc kommer du sku aldrig til at mærke.. om den er bedre.. tror jeg er en smagssag.. jeg kan sige dig så meget. at vælter du på den .. så rykker du HELE kåben a.. og så står du med en MEGET GRIM maskine.. dem jeg sælger er uden alt det der istykker pis.. det er en model der kan holde til noget og som trækker kanon

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac

Jeg er da ked a du ikke vil stole på mig.. men jeg sender ikke pr efterkrav. sorry m8 :)

PEJSEN dit indlæg høre ikke hjemme i min tråd.. jeg har INTET at gøre med importpriser.dk og får det aldrig jeg er da ked a at høre du har haft en dårlig oplevelse.. men er ret sikker på det ikke er den samme bike der er tale om.. desuden ville jeg ALDRIG sælge en der var rusten eller på anden måde skadet. jeg har aldrig haft dem startet og skulle der være en der var så uheldig at få en der ikke kan starte .. så får han sku pengene retur. :)

så har du vist misforstået hans indlæg det er importpriser.dk han advarer imod og faktisk så viser han at dine er 300kr billigere :D

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

• Hey.. Hvis jeg køber en af dig og den går i stykker efter en månned.. vi siger at bræmsen har sat sig..
    Hvad sskal jeg så gøre.. sende den til dig og du fpr den byttet, eller ?

MVH kim,.

CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

Oprindeligt indlæg af DJ-ALCEDO
    Hey.. Hvis jeg køber en af dig og den går i stykker efter en månned.. vi siger at bræmsen har sat sig..
    Hvad sskal jeg så gøre.. sende den til dig og du fpr den byttet, eller ?

MVH kim,.

Hejsa.. nu sætter bremsen sig jo altså ikke bare sådan lige... og nej jeg ombytter den ikke hvis du har kørt ræs i en månede og brænder den a... :)