• Hej gutter.

Jeg mangler et spil jeg kan bruge en masse timer på, og jeg er ved at blive lidt træt af det almindelige warcraft...

Nogle der gider forklare hvad spillet handler om og hvad der gør det så godt?! Er det lige som diablo to eller hvordan?

ASRock.ConRoeXFire-eSATA2 \\ Intel.Conroe.Core.2.Duo.2.4

Corsair.XMS2.2x1.GB.PC.6400 \\ Sapphire.X1900XT.

Maxtor.MaxLine.3.200Gb.SATA-2 \\ Antec.Smartpower.2.0.SP-500PEC

Logitech.MX1000 \\ Func.Surface.1030

Logitech.Keyboard.Cordless.Black

20,1".Samsung.Syncmaster.204B.1600x1200@75hz

Win.Xp.Pro.DK.SP2

3Dmark 2006 Score: 5848

• Basicly

WOW er online multipalyer spil som koster et beløb pr. md at spille.

1. mrd ca.90 kr pr. md
    3. mdr ca.80 kr pr. md
    1. År ca.70 kr pr. md

WoW går i alt sin enkelthed ud på at tjene XP og stige i lvl hvis man spiller det almindelige spil.

Spiller man PvP er det samme somovenstående der gælder men her kan man blot slagte andre spillere. Det kan man også på de alm. servere men der skal man PvP enables før man kan bekrige andre spillere.

Jeg må sige det er det bedste online multipalyer spil jeg har spillet i lang tid. Du burde nok tage et kig på de trailers der er lavet til spillet eftersom de giver et godt indblik i hvordan spillet ser ud og hvad det handler om. En ting er dog bombe sikkert det har INTET med det normale Warcraft spil at gøre.

Link til Blizzars wow side WoW EU

• Kan man relatere det lidt til diablo 2 så? ALtså man løber jo rundt og nakker monstrer i flok, eller? Og man kan stige i level... Kan man også finde items som armor som har nogle abilities?

Hvis jeg så køber spillet i dag i kvickly, kan jeg så spille det med det samme? Og hvis jeg kommer igang, er det så nemt at finde nogle at spille med? Eller er i alle oppe i lvl så det ville være kedeligt at løbe rundt med mig?

Hvor stor er "banerne" deri? Tager det langtid at gennemføre?

Er der en historie man skal følge, eller møder hver man bare en historie alt efter hvor man løber hen?

Win.Xp.Pro.DK.SP2

• Ja det er lidt lige som med diablo med at løbe rundt og nakke mobs... :]

og det med kan finde spillere skal du ikke tænke på tro jeg for de er over alt og der er ikke noget der hedder baner... det er 2 store lande... ;) på en server... kommer an på hvor du sklå dig ned hene (alså hvad server)

men ved enlig ikke om du kan spille det med det samme kun hvis du har Visa eller de der købe kort for jeg kunne ikke med med mit Dankort i starten så måtte låne et :roller:

• Ok, men hvis man køber spillet... Skal man så også ind og bruge visa? jeg har et visa så det er ikke noget prob... Men er der ikke 60 dages spil med i spillet? eller får man bare spilelt og så kan man ikke bruge det til noget inden man betaler.??

Win.Xp.Pro.DK.SP2

• Så skal du starte en Alliance character på skullcrusher, så kan vi game sammen... :]

Det kan godt sammenlignes med D2, pånær måden man ser det på, man ikk har townportals, det er MEGET MEGET MEGET større, og der findes to "hold".

Der ligger ekstrem meget historie bag spillet, men ikk noget som har nogen indflydelse på hvordan du kommer til at spille.... kun lidt... eller :roller:

Baner? Ingen baner :D Lang tid, kommer an på hvordan du spiller, men det tager meget længere tid en d2x.

Her kan du læse mere: http://worldofwarcraft.com/inf…0427F256A940A0FC461.app06

Oprindeligt indlæg af archon-
    Ok, men hvis man køber spillet... Skal man så også ind og bruge visa? jeg har et visa så det er ikke noget prob... Men er der ikke 60 dages spil med i spillet? eller får man bare spilelt og så kan man ikke bruge det til noget inden man betaler.??

Man skal bare skrive sit Visa ind ;) de tager ikke noget på det kun efter 60dage det er bare fordi de vil være forud...

• Hvor store banerne er? det er ingen baner det er en stor verden det er ikke "acts" som i diablo

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Oprindeligt indlæg af jK^
    Hvor store banerne er? det er ingen baner det er en stor verden det er ikke "acts" som i diablo

Det er hverken baner eller acts....

Det er en stor verden, delt op i 2 øer som man frit kan rejse i mellem.

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Det er hverken baner eller acts....

Det er en stor verden, delt op i 2 øer som man frit kan rejse i mellem.

lol du skal da hvis åbne dine øjn igen og læse min tekst

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Oprindeligt indlæg af jK^

lol du skal da hvis åbne dine øjn igen og læse min tekst

Ja det burde jeg have gjort :D

Skulle gå lidt stærkt da jeg var ved at flyve til IF... hvilket jeg er igen :P

• PvP=player vs. player :)
    du får en måneds gratis spilletid med spillet når du køber det, og kan derefter bruge visa card eller game cards som du også køber i butikerne til at betale med.
    du starter din egen character og du kan vælge mellem 8 forskellige classes og to forskelliger "fraktioner". jeg vil råde dig til at starte en horde char :D vi er stærkt i undertal!
    men så starter du i en "newbiezone" hvor du får nogle lette quests/opgaver du skal fuldføre og stiger relativt hurtigt i lvls her. ved hver andet lvl du får, altså 2,4,6 osv. kan du købe nye skills. man skal også lave en gruppe for at man kan klare nogle quests, så der er også en masse teamwork i spillet. du kan læse lidt om de forskellige classes på http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/

køb det :D du bliver mega afhængig af det :dance:

Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    PvP=player vs. player :)
    du får en måneds gratis spilletid med spillet når du køber det, og kan derefter bruge visa card eller game cards som du også køber i butikerne til at betale med.
    du starter din egen character og du kan vælge mellem 8 forskellige classes og to forskelliger "fraktioner". jeg vil råde dig til at starte en horde char :D vi er stærkt i undertal!
    men så starter du i en "newbiezone" hvor du får nogle lette quests/opgaver du skal fuldføre og stiger relativt hurtigt i lvls her. ved hver andet lvl du får, altså 2,4,6 osv. kan du købe nye skills. man skal også lave en gruppe for at man kan klare nogle quests, så der er også en masse teamwork i spillet. du kan læse lidt om de forskellige classes på http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/

køb det :D du bliver mega afhængig af det :dance:

Kommer an på serveren :D

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Kommer an på serveren :D

jaja :D men generelt er horde i undertal. i hvert fald på dragonmaw serveren! (hint til at lave en char her) (mit navn er hræsvælg/sheyd) :D

• PvE er røvsygt efter lvl 30 og du vil jo gerne være lvl 60 hvilket er max - men det tar flere måneder.WOW pvp system stinker oose imo. Nej du skulle DAoC- Hvilket er 100 gange bedre pvp.

Oprindeligt indlæg af Joor
    PvE er røvsygt efter lvl 30 og du vil jo gerne være lvl 60 hvilket er max - men det tar flere måneder.WOW pvp system stinker oose imo. Nej du skulle DAoC- Hvilket er 100 gange bedre pvp.

Burde du ikke bare holde dig fra dette forum hvis du ikke kan lide WoW?

• Du kan sagtens sammenligne WoW og Diablo 2. Forskellen ligger i at du kan ekstremt mange flere ting i WoW end i diablo 2.

I Diablo havde du intet at bruge penge til, det har du virkelig i WoW. Ydermere er WoW online og du kan spille sammen med en masse folk.