Hey...
hvad fanden laver Onyxia's Guards i SW keep?
Blev fandme jordet af sådan en i dag
Ved godt at billedet er fucked i størrelse nogen steder, og dårlig kvali, ellers var det for stort til at blive attach'ed..
Hey...
hvad fanden laver Onyxia's Guards i SW keep?
Blev fandme jordet af sådan en i dag
Ved godt at billedet er fucked i størrelse nogen steder, og dårlig kvali, ellers var det for stort til at blive attach'ed..
Det er en af de sidste Quests i Onxynia Quest linjen... der hvor man finder ud af at hende tøsen er Onxynia... effter hun er afsløret flygter hun til Duskwollow Marsh...
Fed7haS
jamen det der er jo sjovt
ska vi ikk foreslå onyxia guards invasions?
ang. invasions, nogen der har pics af det?
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
jamen det der er jo sjovt
ska vi ikk foreslå onyxia guards invasions?
ang. invasions, nogen der har pics af det?
Hvad snakker du om?
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Hvad snakker du om?
elemental invasions?
Elemental invasions er faktisk totalt tamt i forhold til hvad det reelt er...
En elite lvl 60-62 (kan ikke helt huske det) og en masse normal creeps omkring den... Tror faktisk at de er mulige at solo. Har set den i WS. Princess et eller andet
QuoteOprindeligt indlæg af g00s3
Elemental invasions er faktisk totalt tamt i forhold til hvad det reelt er...
En elite lvl 60-62 (kan ikke helt huske det) og en masse normal creeps omkring den... Tror faktisk at de er mulige at solo. Har set den i WS. Princess et eller andet
Der har du så ikke ret. Der vil altid blive spawned en boss sammen med nogen guards osv., men der bliver også spawned en masse normale mobs som er LETTERE end de mobs i det område de spawner og som har den SAMME droprate. Så hvis der f.eks. er elemental invasion i Un'Goro ved vulkanen i midten så vil der være en god del ekstra fire mobs som du kan farme for Essence of Fire (og en boss som du kan dræbe for nogen BoE rares, IIRC).
Jeg har været med til at nedlægge den princess i winterspring, hun gav ingen rare, kun 2 grønne tror jeg, og 4 globe of water og 4 elemental water. Så alt i alt spild af tid.
Noget andet i skulle prøve er at tage til darkwhisper gorge. Når i kommer til enden er der en rare mob som dropper et par grønne, og på vej dertil er i sikre på at få et par lvl 55, minimum, grønne items. For enden af darkwhisper gorge er der en instance entrance som er lukket indtil videre, men jeg tror der blir et rigtig fedt 5 eller 10 mands instance.
Den elemental invaaion der er i Un'Goro er totalt tam... har nakket ham Baron Charr 3 gange nu og han dropper kun latterlige grøne ting.. bah... ikke umagen værd...
Fed7haS
har i overvejet at det handler om mere end kun items?
også om oplevelser
QuoteOprindeligt indlæg af BravixNoget andet i skulle prøve er at tage til darkwhisper gorge. Når i kommer til enden er der en rare mob som dropper et par grønne, og på vej dertil er i sikre på at få et par lvl 55, minimum, grønne items. For enden af darkwhisper gorge er der en instance entrance som er lukket indtil videre, men jeg tror der blir et rigtig fedt 5 eller 10 mands instance.
Det er Medivhs Tower. Tror det bliver mere end 5 eller 10 mand... Tror nok det bliver et pænt hardcore raid instance