Max out i Enchanting

• Master enchanter trainer er i maraudon har jeg fået fortalt.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Sådan er det jo med mange professions. Den sidste ting man lærer i blacksmithing fra en træner er også på skill 250. Resten er drops eller quest rewards.

Det triste kommer når man skal til at byde fuldstændigt vilde summer for at få en recipe man lige mangler, selvom man nok aldrig vil kommer til at bruge den :)

• Efter hvad jeg ved gælder det for alle crafting profs, at de "normale" trænere kun kan lære en ting indtil 250. det gælder i hvertfald for enchanting, BS, alchemy og Tailoring, så derfor gætter jeg på at det samme gælder for engineering som er det eneste jeg ikk har en char med.

Derefter er det drop recipees man skal have fat i eller specielle fractioner som så sælger recipees alt efter ens reputation ved dem ex argent dawn, Timbermaw firbolgs ved jeg sælger 1 enchanting recipe hvis man er honored ved dem (timbermaw delen er +15 agi våben enchanten :-)) . Og Thorium brotherhood har jo mange specielle BS ting

Det er bare lidt latterligt at master enchanteren er et godt stykke inde i Uldaman - dælme ikk lige et sted man soloer sig hen til som mage ved lvl 35

Alle andre master trainers er i "fremkommelige" områder

• husk også at du lige skal have Crusader formulaen først..den står til næsten 200G på min server...

jeg er selv på 273 i enchanting og 300 i tailoring! :clap:

• På Warsong horde side er den blevet farmet til ukendelighed... Hvis man gider at farme den og så endda finder den, så skal man godt nok være heldig at få mere end 125g for den. Tror ikke der er nogen der gider give så meget for den endda