DK Guild på Al'Akir ?

  • YO Hardy..


    Det gør det da.. :D Har dog sådan set valgt at skifte min 60warrior ud med en præst istedet for vi manglede en i guilden. Så jeg er lidt over halvvejs.. med ham..


    Men du kunne nu godt lige "slette" et par karaktere mere.. og sende overskuet.. :P


    Hvor river du rundt henne og leger? Stadig Rogue?


  • Nej mester. Er stoppet med WoW midlertidligt. Dvs for sommeren højst! Jeg begynder igen, men når jeg begynder joiner jeg da jer på Al'Akir igen, uden tvivl! Der har jeg jo alle mine mates ikk? :D

  • BAH jeg hader venner til tider


    nu har jeg et pre-paid gamecard samt et nyt visa (ja hej byture :P) på vej! aka jeg kommer tilbage til WoW indenfor den næste uge nok gurk! Hav en plads i guilden klar til mig ;)


    EDIT: er ingame :P
    Gurk og andre hordes, kontakt mig som: Pavo

  • Ska jeg gøre..
    Har startet en shaman dog, da jeg vil være en class som både kan heale, samt PVP.. ergo shaman..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Ska jeg gøre..
    Har startet en shaman dog, da jeg vil være en class som både kan heale, samt PVP.. ergo shaman..


    Shaman power!
    Er selv tauren shamen og er faktisk blevet lidt vild med det der med at være healer.
    Tror sgu jeg vil lave en priest.

  • priests er meget anderledes end shaman! husk det!


    jeg faldt egang i søvn da vi var i gnomeregan (var healeren, priest) så døde vores gruppe pludselig, og s begyndte folk at råbe på ventrillo :D så vågnede jeg og sagde: oops

  • Det går jo fint på Al'Akir.. der kommer flere og flere danskere frem i lyset..


    Vi er da blevet godt 10mere her den sidste uge.. :D hvor skønt..


    og alle hjælper hinanden er også bare dejligt..

  • Hey hey Gurk!


    nu blev jeg jo lige nødt til at oprette en account herinde for lige at sige hej :)



    det er MessiahDK her. Vi er vidst stødt på hinanden et par gange efterhåden :)



    well, må ind og game videre.... for the horde! :P




    (60 undead priest)

  • Hej Guys,


    Jeg ser i snakker lidt om 'Køter for livet' guilden, og det lader til i måske er i tvilv om hvad det er for noget.


    Tja, vi er en dansk guild bestående af voksne mennesker. (officerer i hvertfald)


    Det vi går op i er at det skal være hyggeligt og morsomt. Derfor er humor en vigtig del af det hele. Deraf navnet.


    Vi er en blandet flok og derfor lægger vi vægt på at der skal være plads til alle. Både dem der spiller hele tiden og dem der spiller kun lidt. Det eneste faste er vore raid dag og tidspunkt. Personligt er jeg en af dem der ikke spiller så meget, deraf min 'lave' lvl. Jeg har også 4 alts og det tager altsammen tid. Alts er osse velkomne i KFL.


    Vi består i dag af ca. 100 folk af forskellige lvls.
    Hvis du vil vide mere har vi vores forum på:


    http://section8.dk/kfl


    Ansøgninger om optagelse foregår der...


    enjoy
    Mortodello - Lvl 46 undead rogue - al'akir


    :boxing:

  • Igår aftes støtte jeg ind i Røver fra KFL og i Frømand fra Wasteland warriors(også DK guild).


    Vi snakkede og det endte med at vi oprettede "dksnak"


    så alle danskere på al'akir /join dksnak , og skriv med der.. :D