Har ingen profession, hvad gør jeg?

• Hej tweakere, jeg har det problem, at jeg efterhånden har en level 54 warrior, som godt nok har Mining / Blacksmithing. Problemet er bare jeg ingen skills har i det. Mest fordi jeg først fandt ud af systemet da jeg var i level 30, og der havde jeg ikk tænkt mig at gøre noget ved det.

Er der en let måde at få sine skills hurtigt op? Vil helst være fri for at løbe rundt i flere dage for at mine i low level areas..

Har også overvejet at tage First aid som min sidste profession, da jeg stadig ikke har nogen sidste.
    Så tænkte jeg på om jeg ikk bare kan købe mig fattig i Linnen Cloth, og så bare stige i skills på den måde?

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Du behøver ikke at bruge flere dage på at komme op i lvl.

Nu ved jeg ikke, om du er Horde eller Alliance, men hvis du er Alliance, så rend rundt i Fangodeep Mine i Elwyn Forrest til at få din blacksmith/mining op i ca lvl 80 - begge dele, derefter smut til et sted hvor du kan få den højere op, og så smutte videre på den måde, indtil du kun kan tage det bedste af det bedste. Vil anslå at det kan klares på 2-3 aftener..

Jeg fik mining lvl 60 på under en time i det område.

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Hej tweakere, jeg har det problem, at jeg efterhånden har en level 54 warrior, som godt nok har Mining / Blacksmithing. Problemet er bare jeg ingen skills har i det. Mest fordi jeg først fandt ud af systemet da jeg var i level 30, og der havde jeg ikk tænkt mig at gøre noget ved det.

Er der en let måde at få sine skills hurtigt op? Vil helst være fri for at løbe rundt i flere dage for at mine i low level areas..

Har også overvejet at tage First aid som min sidste profession, da jeg stadig ikke har nogen sidste.
    Så tænkte jeg på om jeg ikk bare kan købe mig fattig i Linnen Cloth, og så bare stige i skills på den måde?

For at skaffe kobber, så løber du fra Ratchet i The Barrens og hele vejen langs bjergene helt op til The Great Lift - som fører til 1000nåle ;)

Rigtig godt sted hvor der er så mange miner at de spawner oveni hinanden nogle gange ;) Jeg har prøvet at der var 3 miner oven i hinanden :P Fedt lige at mine 15 gange :D

• Er Horde, så tror jeg vil prøve Happy's metode :)
    Vil så tage First aid som det sidste og level op fra AH
    Tak for hjælpen :)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af Happy^

For at skaffe kobber, så løber du fra Ratchet i The Barrens og hele vejen langs bjergene helt op til The Great Lift - som fører til 1000nåle ;)

Rigtig godt sted hvor der er så mange miner at de spawner oveni hinanden nogle gange ;) Jeg har prøvet at der var 3 miner oven i hinanden :P Fedt lige at mine 15 gange :D

ikke det bedste, hvis du vil have copper/tin skal du bare solo deadmines, kan du gøre på 15 minutter, og du har cirka 30 copper bars og 20 tin bars +silver . + Nogle low levels items.

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r

ikke det bedste, hvis du vil have copper/tin skal du bare solo deadmines, kan du gøre på 15 minutter, og du har cirka 30 copper bars og 20 tin bars +silver . + Nogle low levels items.

Har set lidt på det, og kunne være meget sjovt da jeg aldrig har været i deadmines. Men er det ikk lidt farligt at tage derhen som Horde? Har aldrig være der, og efter hvad jeg kan se er det i Alliance land :)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r

Kommer jo and på om du er på en pvp server?

Selvfølgelig er jeg det :) Alt andet ville da være som at spille singleplayer ^^

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Selvfølgelig er jeg det :) Alt andet ville da være som at spille singleplayer ^^

Tja, Jeg ville nok også have valgt sådan en, hvis jeg havde vidst dengang at der kom et pvp honor system. Men man kan ikke flytte min level 60 chr, til en anden server. Og gider ikke starte op med en anden mand på en anden server.
    mht deadmines så når du er i level 54 som du jo er, tror jeg ikke der vil være nogle problemer , hvis du skulle møde nogle nakker du dem bare ;) de er jo ikke mere end level 20 ;)

• Kan da sige at jeg nu har 300 skill i first aid :)

Er ikk gået i gang med Mining / blacksmithing endnu, da lvl 60 er første prioritet :)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Kan da sige at jeg nu har 300 skill i first aid :)

Er ikk gået i gang med Mining / blacksmithing endnu, da lvl 60 er første prioritet :)

hmm, lvl60 første priotet også har du allrede 300 i first aid ^^
    anyway gj m8 :)

prøver ikke at starte en flame post, sidder bare og stener på jobbet ^^

• Kan man ikke både Ha mining, Smithing, First aid, Cooking og Fishing?
    De tre sidste er jo secundary trading skills.
    bare for selv at svare så kan man godt, for jeg har det.
    Man bruger bare (næsten) ikke cooking og fishing til noget som helst!

• Først - Hejsa ;) Første gangs Lurker / poster here *vinker*

Jeg syntes Cooking og Fishing kommer meget an på hvilken klasse du har. Hvis du kan heale digselv er det ikke meget ide i det udover selvfølgelig stats maden. Men er du f.eks Warrior eller Rogue så er det en ganske god ide at få dem begge op. Man ved jo aldrig hvad de laver i fremtiden, og 220hp extra senere hen er da en dejlig ting at kunne have. Oven i alle buff'sne.

Eller se på den sjove mad som transformere dig til Ninja eller Pirat! Det er da for skummelt :) og jeg kan godt forestille mig Blizzard vil fortsætte den stil fremover.

Oprindeligt indlæg af Eskild.exe
    Kan man ikke både Ha mining, Smithing, First aid, Cooking og Fishing?
    De tre sidste er jo secundary trading skills.
    bare for selv at svare så kan man godt, for jeg har det.
    Man bruger bare (næsten) ikke cooking og fishing til noget som helst!

K, anede jeg ikke man kunne... troede 2 trades per char var max 8o