QuoteOprindeligt indlæg af icemann
Ja her til August skal jeg nok lidt væk fra computeren, da der kommer en lille ny til verden
Så det er nok lidt begrænset hvor meget tid jeg for til at slappe af ved computeren.
Og ellers glæder jeg mig til at nyde det goe vejr, der forhåbenlig er på vej.
Go' sommer til jeg alle fra mig også
-
-
Oprindeligt indlæg af Shooqer
Arbejde / bliver fyret til JuliJamen så bliver du jo Atten
Hvilket supermarked er det?
-
jeg skal løbe og muskel træne hele sommeren, så jeg kan være klar til en ny omgang bokse sasong(stave.dk) , og så skal jeg kører på 2 hjulet crosser som en sindsyg, være klar til et stævne(om 5 uger) tja
det bliver en hård men god sommer, håber at solen ville skinde hele tiden i ferien :;D
-
jeg regner med at tage på stranden og spille noget beachvolley. derudover har jeg tænkt mig at træne i fitnesscenteret, og cykle i skoven.
-
Kan i sige 3 uger i kroatien
det bliver mega fedt jeg skal bare ned og stå på vandski :D:D:D det er så fedt jeg glæder mig mega meget
-
Tager to uger til Azorerne i starten af juli og så 10 dage til Israel i slutningen af juli. Begge gange sammen med damen.
Og oven på de to gange jeg var på skiferie i år er min rejsekvote nok desværre ved at være opbrugt for i år...Håber også på at finde en lejlighed i løbet af sommeren, så der bliver nok at lave.
Udover det skal jeg i gang med mit afgangsprojekt, som officelt starter 1. september, men har fået det hele på plads så jeg skal bare lige have overstået et par eksamner her i løbet af juni, og så er jeg i gang med projektet.
Så alt i alt bliver der jo nok nok at se til...
-
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
Jamen så bliver du jo Atten
Hvilket supermarked er det?
SuperBest
-
Jeg skal vel finde noget arbejde, holde noget fødselsdag, tage på stranden, være til nogen festivaller. Men det er så ikke helt planlagt endnu. Det eneste sikre er med tøserne til London for at se Wimbledon, shoppe og skydiving hvis jeg tør
-
Først er der jo lige prøveeksamerne... Men når de er overstået midt-juni, så skal der gang i firmaet.
Firmaet er et webcommerce firma jeg har lavet med nogle venner. Vi er allerede godt igang med Sixxle.com for en amerikaner (giver 15.000) i første omgang så der er nok at lave. Derefter kommer hjemmeside for en fotograf og dernest for et band... Det bliver forhåbentlig en pengerig sommer.
Jeg skal da heldigvis også ud og rejse. Ned til "de varme lande". Jeg tager til Madrid og er dernede et par uger. I mellemtiden regner vi med at besøge forskellige steder i omegnen.
Og så er der jo fødselsdag d. 4 August, og skole igen d. 10...
-
jeg skal satme ud at tricke.. Flyve over det hele med 540 kicks, cirkelspark osv osv osv !! Det bliver fed!
EDIT : Er alene hjemme noget af ferien, og så skal jeg til tyrkiet d. 29
-
lad se
uge: 25
en tur til tyrkiet nok mest slap af tur...
arbejde hårdt: 26-27.... uge 28-29 noget tyskland - frankrig halløj ( for mange år i træk :D) og så lidt mere arbejde og MASSER AF FODBOLD -
Lidt måske
Ej. Satser på mindst 6 timers arbejde hver dag, og så lige ferie i uge 29 og 30 hvor jeg i uge 30 skal med FDF'erne på Seniorcity... 800 ppl fra hele landet... Nogen af jer? 15 år +
-
har ferie i 1 uge nu...og skal til jelling-musikfestival næste weekend....
har så ferie uge 27-28 hvor jeg håber at få tid til en rejse ned til min m8 på cypern.
-
ah ja... sommeren... well når eksamensopgaverne er afleveret 17. juni, rejser jeg hjem til København. Så står den ellers på kost og logi hos papa, arbejde og ellers på stranden med vennerne.
1. august flyver vi til madrid og tager derfra et roadtrip op igennem europa i 10 dage. Det bliver klasse!
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
har ferie i 1 uge nu...og skal til jelling-musikfestival næste weekend....har så ferie uge 27-28 hvor jeg håber at få tid til en rejse ned til min m8 på cypern.
Jelling holder 100%
Og vejret ser jo også ud til at være med os
[Blocked Image: http://img212.echo.cx/img212/7771/rtavn19224dn.gif] -
Oprindeligt indlæg af LecTer
ah ja... sommeren... well når eksamensopgaverne er afleveret 17. juni, rejser jeg hjem til København. Så står den ellers på kost og logi hos papa, arbejde og ellers på stranden med vennerne.1. august flyver vi til madrid og tager derfra et roadtrip op igennem europa i 10 dage. Det bliver klasse!
Lyder også fedt, hvor får i køretøj fra?
-
har vi lejet igennem Holiday Autos
En ny Polo. Kostede 2500 for 10 dage. Det er inkl. fri kilometer og kasko+ansvar for to chauffører. Så ret billigt.
Biletterne til Madrid kostede 900 kr t/r
-
Hvordan pokker kommer bilen så tilbage ?
Det lyder ellers nice nok, absolut noget jeg vil foreslå studiekammersjukkerne... -
hehe vi skal bare aflevere den i Madrid igen. Umiddelbart tror jeg vi kører til Paris og er der en del dage, så ned til Barcelona og så fra kysten til Madrid skal vi besøge nogle små spanske byer
-
Håber jeg kan komme til Det Græske Øhav - hvis ellers helbredet tillader det. Ryggen skal scannes her den 31.5 - så må det vise sig, om det bliver en tur til syden eller nyde herlige Danmark.
Har også tanker om, at få gennemprøvet mit Canon S1 IS - evt. med et par gode billeder, som resultat af anstrengelserne.Her lige et jeg skød forleden - meget tidligt om morgenen (ca. 5.30) :] nice view ud af køkkenvinduet.