sgu en lækker solopgang! Men hvad lavede du oppe klokken 05.30??
-
-
Jeg skal en tur til USA om 2½ uge
Nærmere betegnet Cedar Point - Ohio... Forlystelsespark #1 i verden!Selvfølgelig ikke kun rutchebaner... Jeg skal også til Niagra Falls og ud og shoppe lidt i Detroit. hehe
-
Oprindeligt indlæg af HyPe
Jeg skal en tur til USA om 2½ uge
Nærmere betegnet Cedar Point - Ohio... Forlystelsespark #1 i verden!Selvfølgelig ikke kun rutchebaner... Jeg skal også til Niagra Falls og ud og shoppe lidt i Detroit. hehe
bahh sikker dog en lorte tur
( lidt misundelse måske )
FUCK DU ER HELDIG!
har desværre aldrig været i Usa men tror ****** det er fedt
ta masse billeder og upload ikke ?
-
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
har desværre aldrig været i Usa men tror ****** det er fedtta masse billeder og upload ikke ?
Det er et spændende land med mange kontraster ..
Dog er jeg ikke udpræget vild med 30-35 grader i skyggen og en luftfugtighed på 85 .. Slet ikke når poolen her hvor jeg bor ikke er et sted man har lyst til at tilbringe sin tid .. *G*
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Det er et spændende land med mange kontraster ..
Dog er jeg ikke udpræget vild med 30-35 grader i skyggen og en luftfugtighed på 85 .. Slet ikke når poolen her hvor jeg bor ikke er et sted man har lyst til at tilbringe sin tid .. *G*
'
hehe
hvad laver du derovre?
-
Det er et spændende land med mange kontraster ..Dog er jeg ikke udpræget vild med 30-35 grader i skyggen og en luftfugtighed på 85 .. Slet ikke når poolen her hvor jeg bor ikke er et sted man har lyst til at tilbringe sin tid .. *G*
Hehe nej det er vel ikke når man har været der nogen tid, men damn jeg glæder mig nu stadig til det bliver min tur til at tilbringe 6-12 måneder i Californien....
Deres pool skulle også være temmelig nice, men den er også privat... -
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
hehehvad laver du derovre?
Er i praktik her .. Og bruger dagene på at redde dumme amerikanere fra vira, spyware, adware og hvad der ellers findes ..
Har dog kun omkring 5 uger tilbage herovre ..
Vejret har været hele sindsygt her i maj .. Det startede med regn, så blev det varmt, så blev det koldt, og nu har det været stegende hedt den sidste uge .. Det er umuligt at være udenfor ret lang tid af gangen ..
-
Er i praktik her .. Og bruger dagene på at redde dumme amerikanere fra vira, spyware, adware og hvad der ellers findes ..Har dog kun omkring 5 uger tilbage herovre ..
Vejret har været hele sindsygt her i maj .. Det startede med regn, så blev det varmt, så blev det koldt, og nu har det været stegende hedt den sidste uge .. Det er umuligt at være udenfor ret lang tid af gangen ..
Er det egentlig et fedt sted det der c-s? Hvordan fik du den kontakt?
-
Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
Er det egentlig et fedt sted det der c-s? Hvordan fik du den kontakt?Det er nok som alle andre computerforretninger - jeg har bare nogle meget geniale kollegaer .. Så jeg nyder at være der ..
Min søster bor herovre, hun kontaktede dem bare for at spørge ad, om de ville have mig - og det ville de sørme .. Gratis arbejdskraft gider man vel altid *G*
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
sgu en lækker solopgang! Men hvad lavede du oppe klokken 05.30??
Var på vej i seng - efter endnu en nat - hvor jeg havde svært ved at sove.
Det er ved, at være en rigtig dum og ond cirkel, jeg er kommet ind i.Jeg brugte så tiden på, at cruise lidt på nettet (selvfølgelig også på tweak.dk) og spillede lidt og forsatte med mine ny-installeringer - efter et pc-nedbrud. Det ta'r jo sin tid !
-
Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
Jelling holder 100%
Og vejret ser jo også ud til at være med os
[Blocked Image: http://img212.echo.cx/img212/7771/rtavn19224dn.gif]Det var sgu dejligt derude igår .. Det var en fed Kashmir koncert de fyrede af!
-
Normalt plejer jeg bare at sumpe foran compen hele sommeren, men i år ska min kæreste og jeg rundt alle mulige sjove steder
Ølejr i Jylland tror jeg det var (2 uger uden comp :))) efterfulgt af Bornholm i en uge og så en masse andre sjove en dags-ting
Og mig som plejer at spilde (Spille?) en hel sommer væk
-
Jo man skal skam i form igen
Så ud og løbe, spille fodbold, lære hele 1. g kompendiet før man starter
-
Smutter 2 uger til Toscana.. Også en uges tid i NYC i efterårs ferien :D!
-
jeg tror sku jeg bliver det meste af sommeren ved min trofaste computer
Men skal da et par uger til italien -
Regner med at jeg skal ud og nyde en vandkølet øl
-
Oprindeligt indlæg af znuffi
Det var sgu dejligt derude igår .. Det var en fed Kashmir koncert de fyrede af!Hey babs.
Og hvad angår sommeren, så er det bare ud og nyde det gode vejr og spille noget bold.
-
Uhh først og fremmest skal jeg lige have overstået folkeskolernes afgangs eksamer (mundtlige)
Så står den på badeture, sammen med damen, et par småfester med bål ved stranden og mange herlige ture på min igang satte renoverende Yamaha 4gear..
God sommer herfra til hele tweak.dk
-
Oprindeligt indlæg af engel
Hey babs.
Og hvad angår sommeren, så er det bare ud og nyde det gode vejr og spille noget bold.
Damn man. Long time no see. Hehe
Er lige kommet hjem fra Jelling. Scorpions fyrede den for vildt af!
Kanon live band! Synes sgu at det meste musik live derude er kanon.
-
Skal ud og løbetræne, cykeltræne i bjergene, spille tennis og komme igang med lidt golf igen. Ellers så står det bare på arbejde, arbejde og arbejde.
Måske en omgang campingtur i bjergene hvis man kan få vennerne med på det og så ellers ligge ved stranden og kikke på strandbabes.
Og HVIS man skulle være så heldig at få ferie fra jobbet, tage et smut til DK og nyde en uges tid i det dejlige skønne vejr.