Hovsa, jeg kom lige til at købe en bil

Oprindeligt indlæg af Torque
    Klasse lille vil, sådan en Starlet :)

Har kørt manøvreprøver i en af de helt gamle baghjulstrukne. Sjov bil :D

He he... Jeg var lige ude og prøve en tur i den.
    Helt sjov at køre i, men jeg foretrækker dog min gode gamle Galant. ;)

Oprindeligt indlæg af The Hans

He he... Jeg var lige ude og prøve en tur i den.
    Helt sjov at køre i, men jeg foretrækker dog min gode gamle Galant. ;)

Hehe det kan jeg skam godt forstå. Men det er da en kanon bil nr 2 :)

Oprindeligt indlæg af Burger
    Jo da .. Fortæl .. *G*

Endelig. Tak Burger... *GG* :))

Jeg gav 4K for den. Den holder syn et år endnu. :D

Endelig. Tak Burger... *GG* :))

Jeg gav 4K for den. Den holder syn et år endnu. :D

..og så en lille tusse i skrotpræmie når du vil af med den. Det er billig transport :)

Medmindre du selvfølgelig vil slæbe den igennem syn til den tid.

Oprindeligt indlæg af Torque
    ..og så en lille tusse i skrotpræmie når du vil af med den. Det er billig transport :)

Medmindre du selvfølgelig vil slæbe den igennem syn til den tid.

Nemlig. Jeg kunne godt finde på at køre den en tur gennem synshallen til den tid. ;)

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Hvad sagde hun så til den?

Hun blev vildt glad. Hun er lige ude og fræse en tur og vise den frem nu... :))

--> Burger. Jeg tør slet ikke tænke på billige amerikanske biler. Jeg ville græde snot i stænger over, at jeg ikke kunne få dem med hjem.

Så lige en 160 K Camaro forleden dag. Den var så vild, at den på trods af et par meget brede futter, lavede hjulspin i 3. gear med 100 km/t, når han trådte på pedalen. Uf hvor fejt, hvorfor kan min Galant ikke det?.... :))

• fordi det ikke er en Camaro..

Min far har en buick med 450 ponyer, han skulle lige se hvad der skete hvis han huggede sømmet i bund, han lavede en brænder så let som hvis han havde holdt stille. tror aldrig han gør det igen.

--> Burger. Jeg tør slet ikke tænke på billige amerikanske biler. Jeg ville græde snot i stænger over, at jeg ikke kunne få dem med hjem.

Så lige en 160 K Camaro forleden dag. Den var så vild, at den på trods af et par meget brede futter, lavede hjulspin i 3. gear med 100 km/t, når han trådte på pedalen. Uf hvor fejt, hvorfor kan min Galant ikke det?.... :))

Det er nok godt jeg ik havde kørekort for så havde jeg været ved at dø over ikke at kunne få en lækker bil med hjem .. *G*

Og de koster bare ingen penge ..

Min søster kører rundt i en lækker Ford Explorer Sport Trac til næsten ingen penge .. Det er snyd er det .. *G*

• Til hvor mange penge sådan cirka?

Oprindeligt indlæg af Burger

Det er en 2003 model .. Finansieret til $ 19k og det er med specialforsikring m.v. ..

Det svarer til ca. 112k DKR

Det var ellers pænt billigt. Min far har også tænkt at købe en stor amrikaner bil derovre fra. det er jo noget billigere og udvalget noget større. Ved du tilfældigvis hvad det koster at fragte en bil på 2 tons til danmark fra usa?

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Det var ellers pænt billigt. Min far har også tænkt at købe en stor amrikaner bil derovre fra. det er jo noget billigere og udvalget noget større. Ved du tilfældigvis hvad det koster at fragte en bil på 2 tons til danmark fra usa?

Min søster mener det nok skal blive omkring 30K DKR ..

I skal bare kontakte rederiet og spørge dem .. De har bilcontainere bilen så bare bliver kørt ind i, og derefter fragtet til DK ..