Windows Update?

• Hej !
    Jeg har lige formateret min computer. Nu ville jeg så opdatere min computer, men når jeg går ind i windows update og opdatere, så finder den så vældig det jeg skal opdatere, men når jeg trykker på at den skal installerer det, altså vælger "hurtig installation" og trykker "Hent og installer nu"
    siger den "Henter Opdatering til Background Intelligent Transfer Service (BITS) 2.0 og WinHTTP 5.1 (KB842773) (opdatering 1 af 1)... mislykket!"

og går derefter videre til "Opdateringerne kunne ikke installeres"
    Følgene opdateringer kunne ikke installeres
    "Opdatering til Background Intelligent Transfer Service (BITS) 2.0 og WinHTTP 5.1 (KB842773)"

Og så kan jeg bare trykke afslut..
    Hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak!

• Nu skriver du ikke så forfærdelig meget om - hvilken OS ver. du bruger - men hvis du kører XP - så lav evt. den HER - så får du i hvert fald det meste med.

• Prøv at gå ind i "tjenester" - gøres ved at:

Klik på Start -> Kør -> Skriv: services.msc -> klik Ok.

I vinduet Tjenester el. engelsk Services fiinder du den dem hedder "Automatisk opdatering" og "Tjenesten Background Intelligent Transfer" de skal stå til Automatisk.
    Hvis de ikke gør det, så marker dem og højreklik -> Find Egenskaber nederst og klik -> slå Automatisk til der hvor der står Starttype.

Start så windows update igen - og så skulle det gerne køre.

De to opdateringer han ikke kan hente er i hvert fald til WinXP, og det er dem man skal have for at bruge v5 af windows update ..

OK - jeg må indrømme at jeg ikke lige har styr på hvad der er til hvilken ver. - jeg smider jo bare min Win XP cd med SP II i svinet - og så sætter den til selv at hente opdateringer. Det gider jeg sgutte bruge tid på at kontrollere selv. Jeg kigger dog lige efter når den siger den vil opdatere noget - men ellers så er det bare på med auto-piloten... :dance:

Oprindeligt indlæg af WizzarD
    OK - jeg må indrømme at jeg ikke lige har styr på hvad der er til hvilken ver. - jeg smider jo bare min Win XP cd med SP II i svinet - og så sætter den til selv at hente opdateringer. Det gider jeg sgutte bruge tid på at kontrollere selv. Jeg kigger dog lige efter når den siger den vil opdatere noget - men ellers så er det bare på med auto-piloten... :dance:

Bare i orden .. Ikke alle er så vilde med Windows Update som jeg er .. *GG*