QuoteOprindeligt indlæg af Tormdk
En ting jeg syntes er meget sjovt er at se de unge menneskere på defensiven bare den mindste antydning kommer deres vej. Slap af små venner, bare fordi han har dårlige erfaringer med de mindre årige er det jo ikke nødvendigvis jeres skyld.
Nå men, tilbage til Topic
Har ikke prøve guildwars endnu, har godt set det nede i den lokale Fona, og læderklædte blondiner er stadig det store salgstrick
Så nu må vi se, jeg prøvede den der E3 beta og bevars den var da sjov, men man kunne ikke rigtigt danne sig et indtryk da PvP for PvP'ens skyld aldrig har været mig og jeg ville gerne se dens RP element i aktion.
ja, men de har osse alle de homoner og det shit...! så de er altid i def stance (got it? :p) :chain: il ham der nævnte det med mad fra mor i instance: det gælder jo alle der bor hjemme, og har lidt strikse gamle skodmongoer som forældre....
forresten så er GW´s grafik PÆNT nice, har en m8 der spiller det, men du kan ikke hoppe og tit så kan man ikke rende igennem bushes og lign. eller svømme eller rende ud over kanter, manglen på bevægelsesfrihed kunne godt pisse mig af tror jeg.....