hed havd er det det program hedder der kan få skærmen til at kører i højere opløsning og hz?
mvh Karse
hed havd er det det program hedder der kan få skærmen til at kører i højere opløsning og hz?
mvh Karse
ReForce
Det er det du leder efter..
Mvh Mads
futter du ikke skærmen af hvid du gør det eller hvad, hvordan virker det ??
Du kan også bare bruge Omega drivere: http://www.omegadrivers.net/nvidia.php - De har indbygget et program der hedder MultiRes. Og så er de optimerede originaldrivere.
tak det der Reforce virker super godt
Powerstrip er gud. Tun alt hvad du ejer!
det kan skærmen da ikke have godt..
Eller hva?
jeg er sku lige glad det er en gammel 17" server skærm jeg har fået men den har da fladt billedrør lige nu kører den 1600x1200! ser meget nice ud
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
det kan skærmen da ikke have godt..
Eller hva?
I et halvt år har min 19¨AOC skærm været glocket 25 hertz - den har endnu ikke brokket sig!
QuoteOprindeligt indlæg af Karse
jeg er sku lige glad det er en gammel 17" server skærm jeg har fået men den har da fladt billedrørlige nu kører den 1600x1200! ser meget nice ud
Hvordan kan du holde ud og se på en 17" på 1600x1200
QuoteOprindeligt indlæg af kimsdipchips
Hvordan kan du holde ud og se på en 17" på 1600x1200
![]()
bruger det kun i spil
QuoteOprindeligt indlæg af Lahma
I et halvt år har min 19¨AOC skærm været glocket 25 hertz - den har endnu ikke brokket sig!
lol, say what?
QuoteOprindeligt indlæg af Lahma
Det må da flimre ad H til...!??!?
tror han mente 125 hz
anyway søg efter reforce ...det kan force den i en bestemt hz i bestemte opløsninger...men vær lidt varsom og tænkt dig om når det bruges.