QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GrillRotten
Nu blander du jo nogle ting sammen ... Før skrev du voldforbrydere ... og nu snakker du om voldtægtsforbrydere .... Det er jo LANGT fra det samme.
Men ja, hårdere straffe til voldtægsforbrydere ... Men man skal også være sikker på at det rent faktisk ER sket ... og det ikke bare er en pige der er fucked op i hovedet. Det sker jo også ... Det sker faktisk ikke just sjældent at en fyr bliver anmeldt for voldtægt uden at han har gjort det. Heldigvis er det sjældent at de bliver dømt ... men det hænder nu også desværre. Straffen for at anmelde en voldtægt hvis der ikke har været en er også ALT for lav ... Hvis den blev sat VÆSTENTLIGT op, så kunne det jo være at pigerne tænkte sig om en extra gang før de bare anmeldte fyre ... men ja straffen for voldtægsforbrydere skal også op ... for min skyld, så kunne de sgu godt kasterer dem ... men kun hvis man er sikker i sn sag ... og hvis det er "vaneforbrydere" ... for så er det jo et tegn på at fængsel ikke er afskrækkende nok ....
Med hensyn til dødsstraf, så kan det kun retfærdiggøres ved overlagt mord ... intet andet.
Okay, men mente voldtægtsforbrydere begge gange .. min fejl ...
Jeg har ikke nævnt noget om sket eller ikke sket, men der er jeg da enig