Vurdering på bærbar!

  • Intel centrino 1.4
    radeon 9600 PRO TURBO
    60 gb hd
    512 ddr ram
    15.4" widescreen


    xp-home edition ligger på HD`en. Taske og nogle drivere samt kvittering medfølger. Den er ca 1 år gammel og er meget velholdt. Hvad er den værd?

  • Jeg kan ikke kommer med en vurdering uden at vide hvad mærket er.


    En Acer koster f.eks kun 2/3 af en IBM, så det har lidt at sige.


    Gerne Mærke +model, så kan folk jo selv gå på Google og se hvad det er for en sag:)

  • Du kan tage udgangspunkt i nyprisen for en Dell med en Celeron M360 CPU, den har også 1mb cache og dermed samme ydelse som en Bania.

  • Lidt mere info:


    Centrino, 1,4 Ghz
    Stor widescreen (39 cm synlig skærm målt diagonalt - ved ikke lige hvad det er i tommer - men det er meget)
    128MB ATI MOBILITY RADEON 9600 PRO TURBO grafikkort
    512 mb ram
    Windows xp home edition
    60 GB harddisc (9,5mm IDE Hard Drive)
    24x CDRW/ 8x DVD Comb Drive
    72Whr 9 Cell LI-ION Primary Battery (holder over 6 timer)
    Diverse software
    Adapter
    Infarød
    Firewire


    Den er i perfekt stand kvittering medfølger. Købt d. 16.02.2004 - dvs. at der stadig er 10 mdr. garanti. Nypris 12.738,75 kr.

  • Stadig ikke over 5K


    Dell er elendig kvalitet i forhold til en række andre bærbare på markedet. Jeg har selv lige fået en ny Dell fra arbejdet og den driver mig til vanvid pga. den dårlige kvalitet i tastatur, pegeplade samt generelt manglende finish - Før havde jeg en Thinkpad - det er sgu kvalitet til fingerspidserne!


    Min nye Dell knirker sgu plastisk, bare man åbner og lukker den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mulvad
    Stadig ikke over 5K


    Dell er elendig kvalitet i forhold til en række andre bærbare på markedet. Jeg har selv lige fået en ny Dell fra arbejdet og den driver mig til vanvid pga. den dårlige kvalitet i tastatur, pegeplade samt generelt manglende finish - Før havde jeg en Thinkpad - det er sgu kvalitet til fingerspidserne!


    Min nye Dell knirker sgu plastisk, bare man åbner og lukker den.


    Okay. Troede jeg var den eneste der havde haft problemer med Dell. Personligt holder jeg mig ligeledes til IBM Thinkpads