grøn film

  • mm ja som overskriften siger, mine film har alle et "grønt" overlag. Mener det burde ha noget med ens codec at gøre men kan ikk finde ud af det.
    en som lige har løsningen i ærmet.. kunne være rart
    har brugt google.dk min ven men fandt intet

  • har nu forsøgt med div. codec packs incl. xvid, nu er alt fucked up og intet vil virke. hvordan kan jeg fjerne alt der har med codec filer at gøre og så installere på ny, det er helt sikkert det der skal til? nogen som kan hjælpe? X(


    EDIT: hvis jeg forsøger at afinst. og så installere mine codecs på ny så kan den aldrig overskrive nogle lamme filer som er skyld i det hele!! ffs lame da!


    det var bare pludselig en dag helt uprovokeret den viste grøn film!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Har ikke noget med afspilleren at gøre..


    Prøv med denne...:
    http://files.divx-digest.com/s…c/XviD-1.0.3-20122004.exe


    Og så gør som jeg, hold dig langt væk fra codec packs..


    Hvad er der ivejen med codec-packs?


    Har altid selv brugt Kazaa-lite codec pack uden problemer, synes det er uoverskueligt at skulle erhverve sig alle disse forskellige codecs i deres rene form.

    :: P4B 2.66 @ 2,8ghz | FSB 133mhz @ 145mhz ::
    :: Soltek SL-86SPE-L Springdale Bundkort ::
    :: Samsung 959NF Flatscreen Monitor ::
    :: MSI Geforce 6800GT ::
    :: 4 x 256 Samsung 2700 Dual Channel ::
    :: Seagate Barracuda 120gb ::
    :: Intellimouse Exp 3.0 / Steelpad S&S ::
    :: Thermal Right SP-94 / 92mm Titan AluBlæser::
    :: Antec Plusview 1000AMG ::

  • hent den codec-pack der hedder ff-show så skal du se så er den film ikke grøn længere

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-@ligator
    hent den codec-pack der hedder ff-show så skal du se så er den film ikke grøn længere


    er igang med at hente så må jeg se om det virker
    bare træls at codecs så nemt fucker up helt uprovokeret..


    EDIT: er intsalleret og virker ikke. desværre. kan jeg evt hoppe i safe mode og fjerne alle codec filer og starte på ny? det er fordi alle disse filer er fucked up. nogle forslag?

  • Hmmm kan ikke passe det er den eneste codec jeg har instaleret og jeg har aldrig probs. med grøn skærm længere

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • pga jeg har havt så meget lort inde nu kan intet hjælpe, min reg base er fucked up. findes der et eller andet console program hvor jeg kan recover det? eller kan jeg prøve med noget windows repair?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Robert_Rafn


    Hvad er der ivejen med codec-packs?


    Har altid selv brugt Kazaa-lite codec pack uden problemer, synes det er uoverskueligt at skulle erhverve sig alle disse forskellige codecs i deres rene form.


    Har bare dårlige minder om codec packs..
    Konflikter mellem codecs osv.. Især når man encoder..


    Og så svært synes jeg nu heller ikke det er at installere XviD og AC3.. Hvilke er de eneste 2 codecs jeg bruger sammen med den moddede WMP Classic..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Har bare dårlige minder om codec packs..
    Konflikter mellem codecs osv.. Især når man encoder..


    Og så svært synes jeg nu heller ikke det er at installere XviD og AC3.. Hvilke er de eneste 2 codecs jeg bruger sammen med den moddede WMP Classic..


    tilføjer: AC3, Divx, Xvid og FFD-show..
    dem installere jeg efter "HAPPY REFORMATING"