Indlæg af Robert_Rafn

    hej



    jeg mangler et socket a bundkort, det skal have agp slot og indbygget lydkort - dette er de eneste krav egentlig - og det skal self fungere upåklageligt.


    skriv hvad du ligger inde med, det skal benyttes til en athlonXP 1800+.


    mvh robert

    Hej!


    Jeg overvejer at sælge følgende maskine komplet, men har umiddelbart svært ved at vurdere hvad skidtet er værd.



    Athlon64 3400+ socket 754
    Asus K8N mobo
    MSI 6800GT 256 mb ram gfx (agp)
    512mb GEIL 3200 value-ram
    400W zitech PSU
    Antec Plusview 1000amg kabinet
    ældre dvd-brænder
    std. dvd-dræv
    minus harddisk


    Hvad kan jeg regne med at få for den og være heldig at få for den på ex. qxl.dk?

    hello!



    Jeg står og søger et pci-express gfx til en rimelig penge og med en ydelse der er tilsvarende eller meget gerne bedre end mit nuværende 6800GT fra msi.


    Grunden er at jeg snart modtager en shuttle som kun kan benytte pci-express.


    Så hvis nogen har noget der kan være spændende, så smid da en post eller en mail på darecamel@gmail.com

    hello!



    Er der nogen der ligger inde med et antec lanboy kabinet og ønsker at sælge, så vil jeg meget gerne være den glade køber.


    Jeg er interesseret i både den nye og den gamle version.

    Jeg har meget længe kørt med min CPU overclocket fra 2,66ghz til 2,9ghz.


    Det har egentlig altid kørt smertefrit, men jeg har obseveret på det seneste at den er blevet mere ustabil i tunge 3d-applikationer såsom spil (.red farcry, hl2 mm.)


    Derfor ville jeg den anden da gendanne standartinstillinger, så jeg trykkede "load optimized defaults" i bios.


    Nu er computeren blevet meget mere ustabil, og kan finde på at genstarte bare jeg sidder og laller rundt i windows.


    Hvad kan grunden her til være?


    Har altid haft min vcore på omkring 1,5 til 1,6 og min DIMM-volt samt AGP-volt har været standart.

    Jeg har læst at GW skulle være mindre fokuseret på lvl's, og mere på individuelle skills mm.


    Ved ikke helt hvad det indebærer, kunne du eventuelt komme komme med en mindre anmeldelse af hvad du har oplevet med spillet.


    Har det potentiale til at true WOW, og i så fald - kan du redegøre for nogle af de faktorer der gør GW spændende?

    Ellers, hvis du er til krig er Brothers in Arms et ganske udemærket spil at starte med, ej revolutionerende men heller ikke kedeligt.


    Ellers kan du jo slutte dig til vognen af gamere der venter på Stalker, eller se frem til udvidelsespakken til hl2, "aftermath".


    På falderebet kan det jo nævnes at mod-communitiet til hl2 er ved at nå et niveau hvor det bliver interessant.

    Hej!



    Jeg har netop fået fingrende i det noget så omtalte "Far Cry" som skulle byde på de hidtil sprødeste vand og miljøeffekter, men det er så her problemet kommer ind.


    Vandet fungerer ikke særlig godt, det er helt fladt og ligner nærmest noget fra half-life (1).


    Ligeledes oplever jeg grafikfejl i miljøet som nogle gange er overdrevent bright, eller overdøves af rektankulere skygger som er grimme og unaturlige.


    Jeg begriper ikke hvad der er i vejen, har sat alle indstillinger til high - specs kan ses nedenfor.


    Har self. Dx9.C installeret og de nyeste drivere fra nvidia.com


    Spillet er version 1.0


    mvh Robert Rafn

    Hej!


    Ligger inde med et Asetek Waterchill CPU-entry sæt som jeg gerne vil af med.


    Sættet er stortset ubrugt, og der medfølger en fabriksny pumpe som er resultatet af en ombytning.


    Jeg er interesseret i at bytte sættet til en harddisk på minimum 200gb, eller muligvis en god PSU.


    Hvis i har kontante bud er jeg også åben, men den optimale handel for mig ville være en harddisk. (ligemeget om det er SATA eller alm. ATA)


    Sættet kan ses på dette link

    Eftersom ingen andre byder sig, og jeg desperat mangler en god psu - så lad os kalde det en aftale :)


    Kan vi arrangere du betaler porto? (ca. 50kr)
    Så går jeg da ikke helt snydt herfra :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Chriller
    jeg kunne nok godt smide lidt oveni.... men har faktisk ikke det vilde at bruge det til for jeg har Socket 939.... ville egentlig mest gøre det for at hjælpe dig.... jeg er nemlig ligeglad med om det er en strømforsyning eller et sæt vandkøling jeg har liggende hehe


    Okay