K : AMD Winny, DFI mobo, ram og gfx

  • Jeg er på udkig efter nogle stumper eftersom jeg har planer om at bygge mig et nyt system. Tingene jeg er på udkig efter er følgende:


    -AMD64 3200+,3500+ Winchester (Hvis i har en til salg så oplys lige stepping please ;) )


    - DFI lanparty socket 939 eller andet godt oc bundkort (asus A8N eller Abit AN8 fatal1ty etc.)


    -Ram, hmm ved ikke lige hvilke endnu men jeg er på udkig efter gode OC-ram. skal være med TCCD-chips


    -grafikkort, har øjnene efter noget x800xt PE eller grafikkort i samme klasse.


    Bare pm mig hvis i har nogle af ovenstående stumper og skriv en pris. Så finder vi ud af noget :)


    Hilsen
    Luckow

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SustaiN
    Jo men jeg synes umiddelbart det virker halv dyrt :)


    får måske et asus A8N SLI DLX til salg sidst på ugen.


    jeg køre 24/7
    273x10 med min winy 3200+ på det
    med rammen 1:1 2,5-3-3-5 T1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK


    får måske et asus A8N SLI DLX til salg sidst på ugen.


    jeg køre 24/7
    273x10 med min winy 3200+ på det
    med rammen 1:1 2,5-3-3-5 T1


    Lyder ikke helt tosset. Hvad skal du have for det. Er muligvis interesseret.

  • Har kvittering på det hele.
    Bundkort er fra 1/2
    Ram fra ca. 15/2
    GFX er fra hmm under en måned


    Og har orginal emballage og alt tilbehør til det hele.


    Har også en sprit ny WD raptor på 36gb som ikke engang har været pakket op endnu, hvis den skulle være interessant?


    Pris? hvad synes du er fair?

  • #SustaiN


    Jeg synes ikke du skal købe en winchester cpu nu, da de nye Venice er på markedet her i dk om 2uger, og de skulle bare være sygt nice til OC, og memerycontroller skulle goså være langt bedre end på winchesters.... Så jeg ville nok købe gfx+ram+mb brugt, også købe mig en ny Venice med spark i ;)

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TwinX
    #SustaiN


    Jeg synes ikke du skal købe en winchester cpu nu, da de nye Venice er på markedet her i dk om 2uger, og de skulle bare være sygt nice til OC, og memerycontroller skulle goså være langt bedre end på winchesters.... Så jeg ville nok købe gfx+ram+mb brugt, også købe mig en ny Venice med spark i ;)



    kan kun være enig