win2k3server spørgsmål

  • Når man lukker windows ned så ber den om hvorfor man gør det, man kan vælge flere forskellige ting som "hardware maintainence" osv..


    og hvis den bliver slukket forkert skal man give besked om hvorfor den slukkede forkert, der kan man så f.eks. vælge "power failiure enviroment"...



    hvordan fjerne man dette, synes da det er pænt irriterende....

  • Det tror jeg heller ikke, men synes nu også funktionen er ret fed. Hvis man er flere om at administrere serveren er det rart at kunne se en beskrivelse af hvorfor den har været nede osv.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Selvfølgelig kan man slå det fra.


    Det gør man via Win Server 2003 Optimize Tool 1.44 som kan hentes på nettet (freeware).


    Men pas på med at bruge "Disable Activation Reminder" og "Remove Testing Notice from desktop".


    Der er sket en del i Windows 2003 server siden, og hvis det er 64bit versionen i sidder med er det 100% sikkert at Windows IKKE startet op igen.


  • Fedt nok .. Det vil jeg lige huske, hvis jeg skulle få brug for det en anden gang .. Tak skal du ha .. :)


  • tusind tak, det vil jeg lige kigge lidt på ;)


    EDIT: så er det testet, og det ordnede lige problemet så nemt som ingenting... takker ;)