Hjælp ! nvidia driver!

• hva med software og programmer? der var jo nok der tråden burde høre til!..

~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

• Jeg mener også du skulle poste i det rigtige forum ikke OFF Topic da du skal have noget hjælp til din hardware som har bruf for et stykke software:) Ville sætte den under Benchmark sektionen:)

Det jar da ikke noget med at folk er en spade når de skriver du kunne poste det i det rigtige forum:)
    Mener heller ikke den hører under SOFTWARE og Programmer Da den egenligt er om noget hardware:)

Du kan da sætte den HZ under Skærm HZ jeg tror stadig den kører med den HZ du vil have under de forskellige opløsninger.

Men jeg køre ATI nu så jeg kan jo ikke huske Nvidia men jo du skulle kunne ændre Refresh rate på de forskellige opløsninger under Nvidia fanen:) Men jeg checker lige på min brors pc der kører med 6600GT om man kan:) Han kører også med de nyeste drivere, så jeg kigger lige:)

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

• Har smidt den derind. Og takker ;)

Oprindeligt indlæg af Hatten

off topic ? du kunne jo starte med at være en spade?

Ingen grund til den bemærkning, når en bruger prøver at fortælle dig noget rigtigt ! Har flyttet den for dig - men husk næste gang at poste i det rigtige forum. Det gør det hele meget nemmere og mere overskueligt.

Desuden så skal du lige fjerne den smiley i din signatur - jvf. vores Regler for signatur . På forhånd tak.

Edit: Har fjernet din nye tråd om samme emne, da jeg jo som du kan se, har flyttet den oprindelige.

• Det hedder Refresh Rate Override under Nvidia fanen.

Højreklik på skrivebordet-Egenskaber-Indstillinger- Avanceret-Nvidia Fanen- find på listen REFRESH Rate override fanen. der kan du ændre HZ i de forskellige opløsninger håber det kan hjælpe:)

CoreI7 5820K@4.5GHz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

[align=center]

Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Det hedder Refresh Rate Override under Nvidia fanen.

Højreklik på skrivebordet-Egenskaber-Indstillinger- Avanceret-Nvidia Fanen- find på listen REFRESH Rate override fanen. der kan du ændre HZ i de forskellige opløsninger håber det kan hjælpe:)

har en med nvidia logo også står der GeForce 6800GT den eller hvad? fordi kan nada finde andet. og har kigget alt igennem :(

evt screenshot :D

• jamen jeg kan heller ikke se den på dit screenshot men min bror bruger 76.46 driveren fra denne side og det virker fint http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1036

CoreI7 5820K@4.5GHz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

[align=center]

Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    jamen jeg kan heller ikke se den på dit screenshot men min bror bruger 76.46 driveren fra denne side og det virker fint http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1036

Har lige installeret den driver der.. den kommer stadig ikke frem? :( Noget andet program eller noget man kan instalellere også få det til at klare det?

Oprindeligt indlæg af Hatten

Har lige installeret den driver der.. den kommer stadig ikke frem? :( Noget andet program eller noget man kan instalellere også få det til at klare det?

Du kan ihf. prøve Omegadriverne, som har indbygget MultiRes. og er optimerede nvidiadrivere.

Findes her: http://www.omegadrivers.net/nvidia/win2k_xp.php

HUSK at læse ReadMe-siden og Bios Performance setup-siden
    Så du undgår unødige problemer. Good luck !

Bruger selv de tilsvarende Omegadrivere til mit ATI-kort, som IMO altid er bedre end de originale drivere.