www.team-antique.dk - Meninger/råd

• Er det bare mig, eller skal samtlige klan sider være sorte og dystre? Det er færreste sider der kan bærre en så mørk farve, uden at det bliver dystert uden mening. Det er bare min mening.

Oprindeligt indlæg af Lasse
    Er det bare mig, eller skal samtlige klan sider være sorte og dystre? Det er færreste sider der kan bærre en så mørk farve, uden at det bliver dystert uden mening. Det er bare min mening.

Jeg ved sku ik lige, det må være en slags penis forlænger det der mørke/onde dystre ting der, men vores nye skal have en lysgrå/sølv baggrund så den bliver ikke dyster

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    fin side - Er i en god clan siden i kan få sponset Icemat?

Det ved jeg sku ikke måske kender vi bare de rigtige ;)

• alle kan blive sponseret af icemat/steelpad firmaet.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Fint, lad os tage det fra bunden 100% ærligt.

1. tror ikke i har lavet hverken siden eller designet selv
    -siger dette på det grundlag at siden er sat op som den er med billeder og alt, og så er der ting som gir fuldstændigt INGEN mening. Eksempel kunne være fra koden:

<!-- ImageReady Slices (Untitled-3) -->
    <!-- End ImageReady Slices -->

Jamen hvad laver den der? Ved du/i overhovedet hvad det der gør/betyder?

2. Hvorfor ligger selve indholdet's ramme eller w/e det er bygget op i længere nede end de andre?

3. hvilke programmer er den lavet/kodet i?

4. Når man kører hover over i medlems profil, er der en ramme med en rød stroke. men hvorfor ligger der et billede oveni som slet ikke passer ind i rammen?

5. Hvad sker der for den tomme ramme over menuerne og indholdet? Den er tom?

6. Hvorfor er der kun en kant på den ene siden af jeres logo?

EDIT: 7. Under jeres CSS fremgår dette:
    /Lokale%20indstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/images/top_bar_back.gif
    Hmm?
    EDITEDIT: også denne:
    ../Lokale%20indstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/images/arrow.gif

Spørger du/i mig, så er det IKKE jeres egen side!

<!-- ImageReady Slices (Untitled-3) -->
    <!-- End ImageReady Slices -->

Jamen hvad laver den der? Ved du/i overhovedet hvad det der gør/betyder?

Det er vel bare den kode imageready har lavet da den blev sliced og den grundlæggende html kode blev genereret?

• Hva snakker du om? er du væk eller hvad? LÆS NU TRÅDEN INDEN DU BEGYNDER MED DET DER *******!
    Edit: *Fjernet da vi ikke vil se sådanne udtalelser her på tweak.dk /Bentzin

Oprindeligt indlæg af Patrick S

Hva snakker du om? er du væk eller hvad? LÆS NU TRÅDEN INDEN DU BEGYNDER MED DET DER *******!

forklar de ting, ellers er det ikke jeres side!

Oprindeligt indlæg af Wraper

forklar de ting, ellers er det ikke jeres side!

******* du gider jo ikke engang læse tråden igennem!!!! Der står det ikke er vores design men et TEMPLATE og at jeg vil have råd til indhold og ideer til et nyt design!
    Edit: *Slettet da vi ikke gider se sådanne udtalelser her på tweak.dk /Bentzin

******** du gider jo ikke engang læse tråden igennem!!!! Der står det ikke er vores design men et TEMPLATE og at jeg vil have råd til indhold og ideer til et nyt design!

Ik jeres men i bruger det?
    ok her er min mening:

Drop CS! CS har ingen fremtid, det er DØDT!

EDIT: Du skriver at siden ikk har været opdateret i lang tid, ergo må det da være jeres gamle design! Så la nu vær med det pis. Der er SÅ mange af din/jeres slags. Tror de kan alt, nå til tops som clan, og man skal jo starte et sted. så man stjæler en side et sted fra, editere den og æder credit for den.**** ********************
    Edit: * Fjernet da det kun skaber ballade /Bentzin

HEY! Hør nu her din lille gnom! Snak ordentligt eventuelt. Du er ikk andet end en lille nar som gamer CS! Ynkeligt!

Ynkeligt ...? - Se lige på dig selv, Smarte :roller: :roller:

I øvrigt aner jeg stadig ikke hvad du bestiller her på siden, efter du sagde du ville finde et andet sted...

Patrick S >> Snak ordentlig, også selvom det er et kvaj som ikke aner hvad han/hun taler om...
    Ord som FUCK, PIS & LORT - er ikke særlig velansete ;)

• SÅ stopper i - med jeres beskidte svar til hinanden, Patrick S og Wraper. Sådan et sprog hører ikke til her på tweak.dk. Respekter det eller find et andet sted, hvor i ka' svine hinanden til.
    Det bli'r ihf. ikke her !!!!

• Mikkel jeg gider ikk høre mere nedrakkende snak fra dig på mig. Om jeg sagde jeg ville skride eller ej, så er jeg her endnu. Det er IKKE grund til at du skal svine mig til. Hører ting om dig næsten dagligt som får mig til at flække af grin - så gider du ikk bare klappe i angående mig? Det var dog latterligt som børn gir mig kvalme!

• Okay sry men han har åbenbart ikke læst tråden igennem. er det ikke alles ret at bruge et template? ik fordi det skal være der ret meget længere..

Okay sry men han har åbenbart ikke læst tråden igennem. er det ikke alles ret at bruge et template? ik fordi det skal være der ret meget længere..

eh ikk hvis det ikk er et gratis/freeware template, NEJ!
    Og hvis det var et template, hvorfor er der så det der med "/Lokale%20indstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/images/top_bar_back.gif"
    Glem det, det er der ikk i templates. Jeg har arbejdet en del med hjemmesider, og tro mig, det der finder du INGEN steder i et template!

Oprindeligt indlæg af Torque
    Synes designet er rigtig godt. Den matrix-inspirerede intro er dog lidt kikset.

Personligt synes jeg det hele er kikset, Vi har fået en graffiker til at lave et nyt design til os. så den er klar i sidst i næste måned.

eh ikk hvis det ikk er et gratis/freeware template, NEJ!
    Og hvis det var et template, hvorfor er der så det der med "/Lokale%20indstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/images/top_bar_back.gif"
    Glem det, det er der ikk i templates. Jeg har arbejdet en del med hjemmesider, og tro mig, det der finder du INGEN steder i et template!

Så må jeg skuffe dig og sige det er et gratis template, drengen der har lavet det er 13 år, så det kan kun være et template da han ikke selv kan finde ud af at lave det.
    Jeg er ikke hjemmeside nørd så jeg aner ikke hvad du snakker om

• Det jeg hentyder til er at designet er stjålet
    den fejl med "/Lokale%20indstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/images/top_bar_back.gif"
    kan opstå hvis man siger "filer -> gem som"
    ergo downloader en side man er inde på
    Og det er der ingen tvivl om at vi snakker om her!

Det jeg hentyder til er at designet er stjålet
    den fejl med "/Lokale%20indstillinger/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/images/top_bar_back.gif"
    kan opstå hvis man siger "filer -> gem som"
    ergo downloader en side man er inde på
    Og det er der ingen tvivl om at vi snakker om her!

Som sagt er det ikke mig der har lavet det og hvad vil du gøre vil du lege politimand for alle der ikke selv har designet deres hp? okay seje..