www.team-antique.dk - Meninger/råd

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Som sagt er det ikke mig der har lavet det og hvad vil du gøre vil du lege politimand for alle der ikke selv har designet deres hp? okay seje..


    Det er da latterligt og stjæle en andens hjemmeside fordi man ik selv har hjerne nok til at finde på noget? så måske jeres web designer skulle tage sig lidt sammen og få flettet noget ordenligt sammen..


    han ka starte her http://www.html.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Det er da latterligt og stjæle en andens hjemmeside fordi man ik selv har hjerne nok til at finde på noget? så måske jeres web designer skulle tage sig lidt sammen og få flettet noget ordenligt sammen..


    han ka starte her http://www.html.dk


    så sandt Ori..


    Nej vil ikk lege politimand, vil bare ikk ha at i siger det er jeres når det ikke er det! Det er jo latterligt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    så sandt Ori..


    Nej vil ikk lege politimand, vil bare ikk ha at i siger det er jeres når det ikke er det! Det er jo latterligt..


    Jeg har ikke sagt det er vores din bums! du kæfter bare op har du mangel på opmærksomhed eller hvad?! fuck hjem til grillen din forpulede bums!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Jeg har ikke sagt det er vores din bums! du kæfter bare op har du mangel på opmærksomhed eller hvad?! fuck hjem til grillen din forpulede bums!


    Nej, men i må slet ikk have den liggende der hvor den ligger, få den dog fjernet. I bruger den fordi den altså er der! om siden/clanen er inaktiv eller ej, I HOSTER DEN SOM JERES SIDE!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    SÅ stopper i - med jeres beskidte svar til hinanden, Patrick S og Wraper. Sådan et sprog hører ikke til her på tweak.dk. Respekter det eller find et andet sted, hvor i ka' svine hinanden til.
    Det bli'r ihf. ikke her !!!!


    Da det ikke ser ud til at i efterleve det i bliver bedt om, så bli'r tråden lukket nu.
    Sikken dog en gang ævl og bævl. Den ene sviner den anden til - som til gengæld er åh så klog en politimand. :roller:
    Stop jeres stridigheder eller smut herfra. :rolleyes: