Efterkrav, Afhentning på posthus

• Jeg bestilte lige det nye superkort til AGP, ATI RADEON X850XT Platinium Edition på SHG i går aftes. Det er allerede kommet men fik den skide seddel på at den kunne hentes på posthuset, fra den 21\4.
    Men er der nogen der ved ca hvad tid omdelerne har afleveret pakkerne igen på posthuset på dagen? For det kunne være rart at hente det i dag da man er desperat for at få det hjem :)

Nogen der ca kan sige hvornår pakkerne er på post huset igen generalt ?

På forhånd tak

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Jeg bestilte lige det nye superkort til AGP, ATI RADEON X850XT Platinium Edition på SHG i går aftes. Det er allerede kommet men fik den skide seddel på at den kunne hentes på posthuset, fra den 21\4.
    Men er der nogen der ved ca hvad tid omdelerne har afleveret pakkerne igen på posthuset på dagen? For det kunne være rart at hente det i dag da man er desperat for at få det hjem :)

Nogen der ca kan sige hvornår pakkerne er på post huset igen generalt ?

På forhånd tak

Det afhænger vist lidt af hvornår personen/personerne som kører rundt med pakken/pakkerne, er tilbage på posthuset igen. Nogle steder kan folk hente deres pakker kl. 12, nogle steder kl. 14 osv. Hvor jeg bor, er pakker klar til afhentning kl. 15.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Mange tak for hjælpen det er bare når man skifter fra 6600GT til et Highend kort så bliver man desperat. Men kan man se hvornår pakken bliver afleveret på posthuset igen via Track And Trace?

CoreI7 5820K@4.5GHz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

[align=center]

• Her pjeler det gerne at stå på seddlen efter hvad tid den kan hentes...

Tror det er meget forskelligt...

Mener jeg kan huske tilbage til da jeg boede hjemme og pakkeposten ikke kom om aftenen, der kunne jeg hente den efter kl 14. Er dog ikke sikker..

Men ellers prøv at ring til dit posthus og hør om de ved det..

• Du siger at der står på sedlen, at du først kan hente det efter d. 21/4, hvilket er i morgen. Lidt lamt at du åbenbart ikke må i aften, men du kan godt være sikker på at det er klar kl. 9 eller hvornår posthuset nu åbner i morgen tidlig.

• Ja det er sku lidt fladt at de ikke ringer på døren herjemme men bare smider en seddel i postkassen , når man nu gerne ville have det da de kom med shittet:(
    Men jeg prøver da bare senere og ser om de ikke skulle have det på posthuset og om de vil udlevere varen til mig da det jo kunne være lige meget om jeg hentede det i dag istedet for i morgen da de bare skal tage imod 4200Kr

CoreI7 5820K@4.5GHz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

[align=center]

Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Du siger at der står på sedlen, at du først kan hente det efter d. 21/4, hvilket er i morgen. Lidt lamt at du åbenbart ikke må i aften, men du kan godt være sikker på at det er klar kl. 9 eller hvornår posthuset nu åbner i morgen tidlig.

Vi kan heller ikke hente pakker før dagen efter første levering. Nogle steder kan man dog hente dem inden lukketid dagen derpå, men det er meget forskelligt.

• Mener ikke du kan se noget på track and trace omkring hvornår de har pakken på posthuset (er dog ikk 112% sikker) ...

Tror bare du skal ringe derned og spørge rigtig pænt, burde jo intet være galt i at få den idag i stedet for imorgen tidlig ..

• Ja der er jo ikke andet end at prøve men jeg håber at kunne få det udleveret i dag inden lukketid :)

CoreI7 5820K@4.5GHz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

[align=center]