Er jeg den eneste?? Probs med WoW

• Er jeg den eneste der ikke kan komme ind i WoW.. skriver mit bruger navn og adgangskode, så popper den der op med authenticating men den bliver bare ved med at stå er.. Den fjerner også min adgangskode fra det der felt... Jeg kan heller ikke komme ind på manage account på wow-europe.com

hva f*** sker der????? ;(

Oprindeligt indlæg af SeePee
    Er jeg den eneste der ikke kan komme ind i WoW.. skriver mit bruger navn og adgangskode, så popper den der op med authenticating men den bliver bare ved med at stå er.. Den fjerner også min adgangskode fra det der felt... Jeg kan heller ikke komme ind på manage account på wow-europe.com

glemt at betale? :P

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Oprindeligt indlæg af SeePee
    Er jeg den eneste der ikke kan komme ind i WoW.. skriver mit bruger navn og adgangskode, så popper den der op med authenticating men den bliver bare ved med at stå er.. Den fjerner også min adgangskode fra det der felt... Jeg kan heller ikke komme ind på manage account på wow-europe.com

hehe jeps - min her virket fint her til aften

som Karse er inde på, tjek om betalingen er gået ok :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2