Film man sidder og tænker over efter man har set dem? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith
    moulin rouge (sidder og tænker over om nikole kidman ikke tager en smut forbi roskilde :T )


    Dokumentarfilm er altid til at tænke over.. Men... Ikke desideret film? - Og for det andet er ham Michael Moore eller hvorn det nu staves noget så provokerende :) - Han ser sig sur på noget og laver en plat dokumentar om det...


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know


    Dokumentarfilm er altid til at tænke over.. Men... Ikke desideret film? - Og for det andet er ham Michael Moore eller hvorn det nu staves noget så provokerende :) - Han ser sig sur på noget og laver en plat dokumentar om det...


    - 12k


    Tror ikke man vinder de gyldne palmer for en plat dokumentarfilm.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Tror ikke man vinder de gyldne palmer for en plat dokumentarfilm.


    Narj, Michael Moore har ofte fat i nogle ting, andre gange er det også bare lidt ... Hmm

  • Han er pisse irritende IMO...


    Ja han har fat i nogle ting, men han er simpelthen for plat i hans fremgangsmåde...


    Hvem fanden får noget ud af hans numre som at sende en hund hen til en virksomhed for at pisse op af et bildæk mens han taler nedladende i en megafon ?
    - Og er blot en af mange ting...


    Den der bowling of et eller andet eller hvad den nu hed... - Der var han også provokerende en del gange...


    Fahrenheit 911 er dog ret spændende IMO :)
    - Men nu er min forkærlighed for Bush ikke ret stor... Brød mig ikke om den mand ligesiden han begyndte valgkampagnen..
    - Og så er det ikke kun det politiske, men dog også de.t.. - Men... Han sagde f.eks "se det fjols han er godt nok grim" eller sårn da han troede mikronen var slukket, kan ikke huske korrekt citat, men var ikke just pænt... Var om en sikkerhedsvagt til en valg-konferrence ting

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • Selvfølgelig er han provokerende, dokumentarfilmene ville da ikke være en skid værd hvis han ikke provokerede! Nu kender jeg ikke lige til situationen med hunden og megafonen, men alle de scenarier jeg har set ham opstille har da haft en baggrundshistorie. F.eks. opstillede han en bregne til guvernør-valget i Californien for at vise hvor latterligt det var at ALLE kunne stille op til valget og i Fahrenheit oplæser han nogle dokumenter (Constitution of et-eller-andet) foran kongressen i megafon, fordi politikerne godkendte den uden selv at have læst den.


    Som nævnt er der altså som regel en grund til at han laver de her ret mærkelige situationer og jeg syntes det er en fed måde at få hans synspunkt ud til andre.