Hvilket vandkølingsæt har i og hvilket et kan i anbefale... Er lidt i til hvilket man skal tage det skal helst være både til cpu, gpu og chipset... Er der nogle der har nogle erfaringer??

Hvilket vandkølingsæt?
-
-
Jeg har Asetek og mener det er noget af det bedste og nemmeste at montere og prismæssigt bedst.
The_Unforgiven
-
ok... andre foreslag?
-
næh pris og ydelsesmæssigt er asetek dem der tilbyder de bedste sæt....
-
men det sjovest er jo at selv bikse noget sammen find et varme aperrat fra en bil hos huggeren
og en god pumpe
det er ikke sikkert det bliver biliger men jeg næsten sikker på at du får bedder kølingforresten jeg med færdig købt vandkøling hvilken temp ligger i på og hvor meget har i vandkølet cpu/gpu/chip ?
-
Kommer an på om du vil have US systemer eller EU systemer. Hvis man har en kraftig nok pumpe ha rUS en klar fordel, men ved ikke ret kraftige pumper er EU bedst.
Jeg vil også anbefale Asetek der laver nogle af de billigeste og bedste EU systemer.
Tag et med Antarctica hoved og 2x120mm (dual) radiator da det knibe med performancen ellers.
-
Jeg ku oz godt tænkte mig at hører hva jeres temps. er på med Aseteks sæt?
Mvh Mads
-
Oprindeligt indlæg af Vigilant
Jeg ku oz godt tænkte mig at hører hva jeres temps. er på med Aseteks sæt?Mvh Mads
A64 Winny 3000+ 2,77ghz@S-PI load = 46c ca. (nok nærmere 50 IRL).
-
Jeg har et Mist Tsunami fra studiedata.dk
Jeg er rigtig glad for det og det er 98% op til forventningen
og de sidste 2% er fordi at det er så støjsvagt jeg er begyndt og hører noget "gnitre".. tror det er fra cpu'en eller noget..
ikke såen strøm gnitre.. bar rolig
det kostede ca 1400 men så også kun til cpu.. men det ligger på 26 når den står og 36 når den kører med cpu burn in.. og det er med en
IntEl Pentium 4 1800 mhz
ikke det nyeste men regner med og vil ha noget a 64 på et tidspunkt