Kender i det, når praktik skoder ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dragox
    ligesom også derfor jeg skrev IT-etellerandet :P


    Der er ingen der siger det skal omhandle IT når man er færdig. Det kan ligesåvel være kommunikation, tolk, sprog, marketing ;)


    At skolen så ikke har en skid styr på uddannelsen er en helt anden historie, men den giver i hvertfald rig mulighed for at vælge lidt af hvert når man er færdig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Ganske vidst, som går ud på en mailliste de kan bruge til nyhedsbreve ... Havde forstået det som et fint asp-system, men sådan er det slet ikke ... Det er outlook og en kontaktliste ...


    Forstår ikke helt ham Brian ikke har lugtet lunten da jeg i sin tid lavede en arbejdsplan, hvori jeg havde skrevet om database etc.


    PÅ den anden side har jeg måske heller ikke forklaret godt nok hvad vi kan mv. Jeg ved det ikke helt, men ville ønske man kunne have været i praktik hos Unimerco eller Midtmarketing .. De 2 steder går meget op i praktikanterne ... Og ved også hvad de skal gøre i sådanne situationer.


    Og det skal du bruge 3 måneder på? Det er jo til grin *G* Kom herover og du kan få formateret et par computere *GG*


    Brian .. Er det ham der lød som en totalt feminim bøsse? *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Og det skal du bruge 3 måneder på? Det er jo til grin *G* Kom herover og du kan få formateret et par computere *GG*


    Brian .. Er det ham der lød som en totalt feminim bøsse? *G*


    Hvorfor tror du jeg pludselig er så aktiv her på tweak ? :]


    Men ja, det er faktisk det jeg åbenbart kan hygge mig med i de 3 måneder, yay ... :boxed:


    Yes, Brian det er ham den lidt feminine ...