MSN 7.0 Final BETA

• Så virker det.
    Når der så er en mp3 uden idv3 tag viser den godt nok ingenting.. eller den viser at jeg spiller _ - _ eller noget i den stil.
    Kan man ikke få den til bare at vise filnavn eller noget der?

Ser heller ikke ud til at jeg kan få det toaster fis til at virke hvis jeg har kørt det patch værk.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Så virker det.
    Når der så er en mp3 uden idv3 tag viser den godt nok ingenting.. eller den viser at jeg spiller _ - _ eller noget i den stil.
    Kan man ikke få den til bare at vise filnavn eller noget der?

Ser heller ikke ud til at jeg kan få det toaster fis til at virke hvis jeg har kørt det patch værk.

Samme her med toaster. Det gik helt apeshit.

• Jeg har lige smidt MSN7.0 med MSNPlus 3.5 (eller hvad den nyeste nu hedder..) ind her på min arbejds PC, og derefter kørt det A-patch og så smidt toaster ind. Det virker helt uden problemer her. :crazyeyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Ikke når man bruger Winamp...

Hvis jeg bruger det der toaster efter jeg har lavet den a-patch viser den ikke de sange min winamp spiller.
    Den står bare ligesom om funktionen slet ikke er slået til i msn.

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Jeg er på renden af at skifte helt "tilbage" til Windows Messenger.. Der har altid været nogle småting i MSN Messenger som har været irriterende, men overkommende, men da jeg så en dag blev tvunget til at bruge Windows Messenger for at komme på, så lagde jeg mærke til hvor enormt hurtigere det er og de ting som jeg var irriterede over var ikk i WM..
    Så jeg holder mig nok til WM fremover, men ellers tak for infoen ;)

Edit: En af de ting jeg var irriteret over i MSN Messenger var at når jeg laver en parantes, så laver jeg () før og så går jeg til venstre med piletasterne og skriver i den, men næsten alle bogstaver i en parantes gir en smiley, så næsten lige meget hva jeg starter med at bogstaver, så kommer der en fin lille smiley istedet for min parantes :roller: :boxed:

Jeg gør det samme .. ! Og ja ! Det irritere også mig noget så gruligt når jeg bruger det !

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Så vidt jeg ved og kan se så er det en final, grill :)

Ok, men så må jeg jo lige få kigget på den på et tidspunkt ...

Håber at der er kommet nogle gode forbedringer ... og ikke bare det pop-skod som der jo indtil videre har fået visse folk til at juble .... :boxed:

bl.a. kunne det være nice at hvis man slettede en person fra sin MSN, så blev man også selv slettet fra den persons MSN ... eller ihvertfald så den person kunne se at man altså havde slettet ham ...

Nogle af de features fra MSN PLUS kunne også være nice i MSN 7, men sådan er det jo ...

• Kan man hvis du samtidig blokerer personen ..

Oprindeligt indlæg af Burger
    Kan man hvis du samtidig blokerer personen ..

True, men ville gerne have det hvis man bare slettede folk ... fx. når man ryttede op i dem man ikke have snakket med længe eller ligende .... Så kunne det jo være fint hvis man så blev rød eller ligende på den anden persons MSN når man slettede den person på sin MSN, så denne person kan se at man altså har slettet en ...

Hvis der er en der fx. sætter mig på /block på hans/hendes MSN, så findes personen stadig på min MSN, men personen står altid til OFFLINE ...

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

True, men ville gerne have det hvis man bare slettede folk ... fx. når man ryttede op i dem man ikke have snakket med længe eller ligende .... Så kunne det jo være fint hvis man så blev rød eller ligende på den anden persons MSN når man slettede den person på sin MSN, så denne person kan se at man altså har slettet en ...

Hvis der er en der fx. sætter mig på /block på hans/hendes MSN, så findes personen stadig på min MSN, men personen står altid til OFFLINE ...

Er det noget du døjer meget med? :))

Oprindeligt indlæg af vandahl
    Er det noget du døjer meget med? :))

Der er jo uden tvivl nok nogen af dem, men også omvendt. Det kunne jo være meget rart at få 100% styr på ens MSN-liste løbende ... på en nem måde.

... Der er jo desværre en begrænsning på hvor mange der kan være på ens MSN-liste, så der er jo ingen grund til at have folk på den uden grund ...

• Noget jeg ikke fatter ! , det er hvorfor virker den der "Hvis hvad jeg lytter til " ikke ? , den virkede de første 4 logins , men nu er den stoppet med at virke ...

Nogen der ved hvad dævlen der er galt ? :s

Oprindeligt indlæg af Raller
    Noget jeg ikke fatter ! , det er hvorfor virker den der "Hvis hvad jeg lytter til " ikke ? , den virkede de første 4 logins , men nu er den stoppet med at virke ...

Nogen der ved hvad dævlen der er galt ? :s

Har du kørt den der a-patch eller andre former for patches?

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Har du kørt den der a-patch eller andre former for patches?

har ikke kørt nogen former for patch , har du link ?

og hvad skal jeg installere af patchés ?