Godt tilbud fra TDC

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    ...Sorry, min stavekontrol er i udu, det var ADSL2 jeg mente.
    Fiber er det bedste, men ja der kommer til at gå et par årtier, for det er standarten i Danmark.
    Fordelen er at man kan multiplexe så mange forskellige signaltyper i et og samme kabel, og samtidig at have et kabel der i den grad er støjimun.


    DKwolf - Jeg tror heller ikke på, at nogen som helst udbydere vil videreudvikle kobbernetttet som det er nu. Det er belastet nok i forvejen, og nye teknologier trænger sig på, men der er lang vej fra vugge til grav ....desværre


    mjaa aDSL2+ kommer ikke til at tage lang tid at få ud, vel 85% af TDC aDSL kunde har allerede de nye modemmer der kan køre aDSL2+. Der skal så kun laves noget på centralerne, men dette er også ved at være klar. aDSL2+ vil dog ikke blive landsdækkende med så mange procent som aDSL men det vil komme ret tæt på, da afstanden ikke betyder så meget mere.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    mjaa aDSL2+ kommer ikke til at tage lang tid at få ud, vel 85% af TDC aDSL kunde har allerede de nye modemmer der kan køre aDSL2+. Der skal så kun laves noget på centralerne, men dette er også ved at være klar. aDSL2+ vil dog ikke blive landsdækkende med så mange procent som aDSL men det vil komme ret tæt på, da afstanden ikke betyder så meget mere.


    Definer venligst afstandsproblemet ?? Hvori ligger forskellen fra ADSL ---- ADSL2 ??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Jeg har efterhånden fundet ud af, at der kommer mange flere forskellige kriterier næste gang jeg skal købe hus. Jeg er ved at kaste op over, at TDC ikke vil give mig en ADSL, uden også at have en fastnettelefon. De er hverken til at hukke eller stikke i, og teknikerne og supporterne modsiger sig selv hele tiden, og er pisse dooppeltmoraslke.
    Hos alle andre sleskaber kan det lade sig gøre, men fordi vi bor et sted, hvor f.eks. cybercity ikke er repræsenteret (undersentral), så er jeg nødt til at ty til monopoltilfælder TDC. Glæder mig til andre bredsbåndsudbydere DBnet, ESS m.fl. kommer seriøst aktivt ind på markedet, så TDC kan komme ned med nakken. Griner min røv i laser når man ser på den ydelse man får, for at betale 40 kr ekstra om måneden. Hos andre firmaer sker denne opgradering UB !!!
    ADSL længe leve ............men spørgsmålet er hvornår det blir landsdækkende??


    Undskyld mit sprog, men har haft en Pissed-Off-Day


    jeg fik faktisk den opgradering gratis!!! da de nemlig samme dag satte normal prisen ned med 50kr!!! så vi sparer stadig 10kr pr måned iforhold til hvores gamle 512

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Definer venligst afstandsproblemet ?? Hvori ligger forskellen fra ADSL ---- ADSL2 ??


    Hvis man bor mere end normalt 5500 meter fra nærmeste central så kan det nogle gange blive et problem at få aDSL og aDSL2+, men der bliver lavet nogle ændringer i sende udstyret så det skulle blive nemmere at få det ene eller andet.


    aDSL er den "gamle" stadard som bruges nu og har max på 8Mbit. aDSL2+ kan vist komme op over de 20-25Mbit.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    det gør de faktisk :) prøv at se de priser jeg skriver på side 2 og sammenlign dem med CCs priser :)
    CC bliver slået en del gange også med store forskelle


    flot dkwolf
    men du glemmer vist at man skal have et telefon abb hos TDC før man kan få adsl hos dem
    det skal man jo ikke ved CC
    og jeg vil ikke betale 118kr i abb for en telefon uden samtale.når jeg bruger for max 100kr i samtale på min mobil pr md ved CBB og til tider enda max 50kr md
    men det slemme er at jeg ikke kan få noget adsl her hvor jeg bor uden telefon abb hos TDC heller ikke ved CC
    så jeg må nøjes med sonofon FWA som jo ikke er alt for stabil

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home


  • Træls men sandt .....skal vi oprette en klub for NON-ADSL'er ?? :]


  • nu sammenligner jeg de aDSL priser der er, nu er der jo også mange der har fastnet ikke. Desuden er der også steder i landet (ca 35%) hvor CC IKKE kan levere uden fastnet, så lad være med at sidde og whine over det.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Tja - http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=560386/ - hva' ska' man si' ?
    Ihf. ik': Boller fra Kohberg - for de er go'e !
    Det er det her dælme ikke. ;) Styr på det har de vist ik' ! :crazyeyes:


    jeps Kim Frimer skylder os alle kvaje bajer for den der ;)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2