Protest mod stram-regelføring på tweak.dk


  • Det største problem med hol er at man ikke skal have en bruge, for største delen af det crap der blir skrevet er af folk der ikke er logged ind.. Bruge ikke selv hol af samme grund, men ingen tvivl om at der er en del derinde der har en stor viden..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg


  • Hør lige her: Jeg rakker bestemt ikke ned på hol.dk - faktisk er jeg derinde meget sjældent (Få gange om ugen). Min kommentar om hol.dk var ganske enkelt kun for sjov, hvilket jeg regnede med kunne antydes ud fra min boxing smiley :boxing:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cvo2004
    Læs et lille udsnit af hans post's + et passende antal begrundelser for at fjerne indlæg og lukke diverse tråde, og er du derefter stadig i tvivl om, hvorfor jeg kalder ham de ovenstående ting, finder jeg det ikke væsenligt, at bruge mere tid på, at anskueliggøre dette for dig, sorry!!


    Hilsen Claus


    Jeg finder det derimod væsenligt, at anskueliggøre lidt for DIG og DIN ret til, at føre dig frem, som DU gør.
    Faktisk kan du ikke tillade dig, at kalde nogen for noget som helst og dine personlige angreb, er belastende at se på. :roller:


    En af grundreglerne her på Tweak, er at holde en sober tone og undlade personlige angreb.
    Det kniber åbenbart gevaldigt, for dig med det, så jeg undrer mig over, at du i det hele taget får lov til at være her ?(
    :ban: -?


    Edit: Tilføjer lige:
    Dermed ikke sagt, at jeg ikke er enig med Berleburg i, at der bliver slettet i overkanten af posts her, men det berettiger ikke nogen til at blive så personlige.


  • Enig! En ting er mod's der er lidt hårde, men det må man leve med, man behøver til gengæld ikke leve med folk der opføres sig som om de er i en børnehave..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Enhver kan begå en fejl, der hvor det gælder er om man har mod på at stå ved den, og det er jeg da sikker på at bentzin er, og tror ærlig talt at han ville kunne tales til fornuft over PM (som man jo iøvrigt plejer at bruge hvis man har indvendinger mod lukning af tråde/sletning af posts), hvis ikke, jamen så man må jo forhører Martin ad om det kan være rigtig det der er blevet gjort i den givne situation, eller i denne, kontakte Richie og spørge ham om han mener det var irellevant at nævne en ny og bedre mus...


    Jeg kan ikke se nødvendigheden i at komme med personlige angreb på en person som de flest hverken har set eller kommer til at se irl..., synes sq det er for latterligt :roller:


    Jeg er helt enig med Try This hvad nytter person-angreb man kan da snakke med enten Bentzin eller Martin hvis der er noget man er utilfreds med så kan man være sikker på at der kommer en løsning :dots:

  • Til the hans:


    Intelligent (hmmm) som altid.
    Intet nyt under solen derfra!!!.


    Til Teko:


    quote:
    Enig! En ting er mod's der er lidt hårde, men det må man leve med, man behøver til gengæld ikke leve med folk der opføres sig som om de er i en børnehave..


    svar:
    Det har du fuldstændigt ret i, næææ du, lad os alle go OFF-TOPIC, så kan vi jo diskuterer skater-sko og grøn hårfarve som det skal gøres på et RIGTIGT hardware forum, hvor seriøse tråde om hardware er rigtigt på retur.


    Hilsen Claus


  • Off-topic er jo så netop ikke til hardware snak, men forstår egentlig ikke dit problem, for du har jo ikke været her så længe, så hvorfor har du ikke bare valgt et andet forum?

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko


    Off-topic er jo så netop ikke til hardware snak, men forstår egentlig ikke dit problem, for du har jo ikke været her så længe, så hvorfor har du ikke bare valgt et andet forum?


    Helt enig.. der er en grund til at det hedder off-topic.
    Og for at forblive off-topic lader jeg vær med at kommenterer det som tråden egentlig handlede om :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko


    Off-topic er jo så netop ikke til hardware snak, men forstår egentlig ikke dit problem, for du har jo ikke været her så længe, så hvorfor har du ikke bare valgt et andet forum?


    Og du forstår ikke en lyd af, hvad det er jeg skiver,
    læs dog mellem linierne min dreng.
    Kender du til udtrykket ironi?.


    Claus


  • Har du virkelig oprettet dig som bruger, ene og alene med det formål, at svine folk til og kritisere alt?


    Hvis du er så utilfreds, som du giver udtryk for, hvad laver du så her, i det hele taget ?


    Hop i havnen eller opfind et humør. ;)

  • Jeg er enig, Berleburg. Dit indlæg burde ikke være slettet.


    Om moderatoren har slettet den pga en fejl, kedsomhed eller lignende, er så en anden sag.


    Det var ihvertfald forkert.


    For at sætte det i relief, har jeg aldrig oplevet en så massiv indgriben fra mod(s) som her på tweak.dk - På de fleste andre forums jeg er bruger på, trædes der kun ind ved fejlplacerede tråde, direkte hetz osv osv. Her på tweak.dk gives der sågar reprimander hvis folks kommentarer eller bemærkninger ikke altid falder i moderatorens smag. Jeg finder det også pisse irriterende, men vælger i de fleste situationer at ignorere det, og sige til mig selv at det sikkert gør gavn i een eller anden henseende.

  • heh cvo2004. I starten må jeg indrømme at jeg sad og nikkede med på dine posts, for jeg er heller ikke ligefrem hylder Bentzin - hverken som mod eller normal bruger. Men synes du er kommet lidt ud på et sidespor her på det sidste hehe..


    Hvornår mon Bentzin ser den her tråd og tryller den væk? :P

  • Svar til LecTer


    Det ved jeg ikke, jeg venter da også bare på, at blive sparket af Tweak.dk.
    Men jeg må erkende, at jeg flere gange har haft lyst til, at gå efter struben på bentzin, når man gang på gang har læst de latterligste begrundelser for, at lukke tråde osv.
    Jeg er sku også blevet for gammel til et hardware-site
    hvor de mest læste tråde, ligger Off-Topic og omhandler skater-sko og grøn hårfarve.


    Claus


  • Nu er du jo heller ikke tvunget til at være her, og behøver ikke heller få banned din IP for samme. Håber da du finder et old-timer hardware forum, hvor folk snakker hardware, frikadellerne smager bedre, vandet er renere og der falder sne op til tagrenderne - ligesom i gamle dage..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af cvo2004
    På utallige opfordringer: Slettet af Martin, ved problemer i det så skriv en PM 
    Jeg har bestemt ingen problemer med, at sige/skrive dette højt.
    Hvis han skulle være utilfreds med mine utringer, kan han smide mig af forummet, iøvrigt den eneste måde, at lukke munden på mig, da en titel af moderator(som han(Bentzin) udøver den, ikke gør det store og overvældende indtryk på mig.


    Hilsen Claus


    Jeg må bede dig om, at behandle folk herinde med respekt, at du ikke kan lide bentzin, er din sag. men den form for udtalelser gider jeg ikke høre på herinde! hold en sober tone, tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Nu er du jo heller ikke tvunget til at være her, og behøver ikke heller få banned din IP for samme. Håber da du finder et old-timer hardware forum, hvor folk snakker hardware, frikadellerne smager bedre, vandet er renere og der falder sne op til tagrenderne - ligesom i gamle dage..


    Det lyder rigtigt rart, du skulle vil ikke have et link?.


    Claus

  • Det krav hverken kan eller vil jeg leve op til, da jeg vitterligt mener, at Slettet af Martin, ved problemer i det så skriv en PM 


    Claus