Virker søgefunktionen ikke?

• Er det bare mig, eller virker søgefunktionen ikke?

Jeg søger efter 'pcmark', for at se om der er nogle score jeg kan sammenligne min egen med, og den siger den ikke kan finde noget. Og det er selvom at jeg allerede på side 2 i Benchmark-forummet, kan se 2 tråde der indeholder ordet i overskriften.

Så er det mig der ikke kan finde ud af at bruge den, eller virker den ikke optimalt?

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    jeg fandt da denne tråd ved at skrive pcmark :P

Hmm - det gjorde jeg faktisk også.

Men det hjælper stadig ikke så meget, hvis den kun finder tråde som er under en time gamle, eller noget i den retning. 8)

Oprindeligt indlæg af Brition
    Er det bare mig, eller virker søgefunktionen ikke?

Jeg søger efter 'pcmark', for at se om der er nogle score jeg kan sammenligne min egen med, og den siger den ikke kan finde noget. Og det er selvom at jeg allerede på side 2 i Benchmark-forummet, kan se 2 tråde der indeholder ordet i overskriften.

Så er det mig der ikke kan finde ud af at bruge den, eller virker den ikke optimalt?

Ja, jeg kan heller ikke bruge den ?
    Når man skal søge efter emner, for ikke at reposte kommer den og siger der ikke er noget..
    - stranged tweak.

• Det ligner lidt, at man ikke kan søge efter tråde, der er mere end 1 uge gammel e.lign.

Ved at søge på "medion" - som jeg da ved, har været oppe indtil flere gange, dukker der kun 2 tråde op. Er ret sikker på, at der burde være flere.

det er sgu lidt en skam, og folks kommentarer til fx "Ny 19" tft" -> "Søg efter tidl. tråde" bliver lidt gjort til skamme.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Glem mit svar :) Det virker fint nok her alligevel.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Hmm, den burde ligeså søge i overskrifterne .. 8o

Ja .. Men det gør den ikk :)

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Glem mit svar :) Det virker fint nok her alligevel.

Du har ikk overvejet bare at slette din post så? :P Eller bare lave en edit istedet? :))

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    syntes nu heller ikke søgefunktionen er noget at råbe hurra for.
    Det er ligesom om den ikke søger ret lang tid tilbage.

Den søger helt tilbage til den her tråd tror jeg.. Men vil lige undersøge det ;)

My point exactly

Virkelig? :T
    Ej er måske lidt overgearet idag, så sorry :)

Ved ikk hvor fri videre programmeringen er på forummet.. Men det ka Martin og Lasse vel svare på?
    Så vidt jeg ka forestille mig, så er det ikk noget større indgreb

Oprindeligt indlæg af KarGa

Virkelig? :T
    Ej er måske lidt overgearet idag, så sorry :)

Ved ikk hvor fri videre programmeringen er på forummet.. Men det ka Martin og Lasse vel svare på?
    Så vidt jeg ka forestille mig, så er det ikk noget større indgreb

Så vidt jeg ved er det ganske frit, har da i hvertfald overværede nogle ændringer af forummet udført af de nævnte personer :)

Det er jo sådan set bare bede php'en om at undersøge en række mere i db'en

Så vidt jeg ved er det ganske frit, har da i hvertfald overværede nogle ændringer af forummet udført af de nævnte personer :)

Det er jo sådan set bare bede php'en om at undersøge en række mere i db'en

jaja self er det frit, men det er spørgsmålet om de kan finde koden og om de kan programmere php ;)
    Ved faktisk ikk om de kan programmere :)

Edit: Programmere som i andet end html :boxed:

Oprindeligt indlæg af KarGa

Hint: Man må ikk se andres searches ;) Jeg får ihvertfald adgang nægtet...

nå for dælen...

men så må i jo prøve selv :))

Search for username: try-this
    vælg "in ascending order"

og tryk søg... det øverste resultat er min første post på tweak...