Syntes sådan set det virker rimeligt. Fx. fandt jeg 11 tråde bare ved at søge på Medion. Plejer bare at skrive *Det Jeg vil søge om* ( Altså med * omkring )og så virker det sådan rimeligt. Og så under "Search by Date" sætter jeg den altid til "and older", men helt perfekt er den da ikke.

Virker søgefunktionen ikke?
-
-
Oprindeligt indlæg af Henrik-
Syntes sådan set det virker rimeligt. Fx. fandt jeg 11 tråde bare ved at søge på Medion. Plejer bare at skrive *Det Jeg vil søge om* ( Altså med * omkring )og så virker det sådan rimeligt. Og så under "Search by Date" sætter jeg den altid til "and older", men helt perfekt er den da ikke.hmm, nice tip! takker
-
hmm, nice tip! takker
Np
Det handler bare om at prøve lidt forskelligt. Irreterede mig også utroligt meget over det engang, indtil jeg fandt ud af at bruge det. Og det med * står også smart nok under Seach
"You can insert asterisks (*) to use wild cards (search for partial words)."
Held og lykke med søgningen
-
Oprindeligt indlæg af Henrik-
Np
Det handler bare om at prøve lidt forskelligt. Irreterede mig også utroligt meget over det engang, indtil jeg fandt ud af at bruge det. Og det med * står også smart nok under Seach
"You can insert asterisks (*) to use wild cards (search for partial words)."
Held og lykke med søgningen
hvorfor har jeg aldrig set det?
-
Oprindeligt indlæg af Try-this
hvorfor har jeg aldrig set det?
Godt spørgsmål, det har jeg nemlig heller aldrig set ... Men mange takker
-
Gå på google og skriv "site:http://www.tweak.dk "det i vil søge efter"
Husk ikke at skriv site:ww.tweak.dk+det i vil søge efter... ikke skriv plus, bare et mellemrum efterfulgt af det i vil søge efter..
-
Oprindeligt indlæg af MvK
Gå på google og skriv "site:http://www.tweak.dk "det i vil søge efter"Husk ikke at skriv site:ww.tweak.dk+det i vil søge efter... ikke skriv plus, bare et mellemrum efterfulgt af det i vil søge efter..
I love GoogleSka vi ikk sige, at siden google ka svare på alle vores spørgsmål, at vi vælter monarkiet i Danmark og kalder Google for vores præsident?
:]
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
I love GoogleSka vi ikk sige, at siden google ka svare på alle vores spørgsmål, at vi vælter monarkiet i Danmark og kalder Google for vores præsident?
:]
Jo og månen er lavet at lyserød ost
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Jo og månen er lavet at lyserød ost
Hvad fejler i to
-
Hvad fejler i to
Det kaldes for Store Magleby Skole-syndromet -
Det kaldes for Store Magleby Skole-syndrometHmm, du har da fat i noget, vi burde lade google svare på alle livets spørgsmål, og så pille hjernerne ud af alle mennesker, og istedet proppe en sender/modtager der kommunikerer med Google... + at julemandens grise skulle kunne flyve
-
Hmm, du har da fat i noget, vi burde lade google svare på alle livets spørgsmål, og så pille hjernerne ud af alle mennesker, og istedet proppe en sender/modtager der kommunikerer med Google... + at julemandens grise skulle kunne flyve
Hvorfor dog ikk? Min hund har jo også en transportabel 220V linie i halen...Edit: Hehe fandt lige noget på google som jeg syns jeg ville dele med jer
QuoteAt bevise at astrologien ikke fungerer er som at diskutere med nogen der påstår at grise kan flyve. Se engang her:
Fantast: Grise kan flyve.
Mig: Øh, nej. De har da ingen vinger.
Fantast: De kan godt flyve.
Mig: De har heller ingen motor. Intet der sætter dem i stand til at flyve.
Fantast: Jamen, det kan de altså. Jeg synes det er synd for dig at du er så snævertsynet at du ikke vil tro på det.
Mig: Jamen, hvordan pokker skulle de være i stand til at flyve?
Fantast: Behøver du have beviser for alting? Jeg har selv engang set en gris der fløj.
Mig: Jamen, det kan de ikke!
Fantast: Bevis at de ikke kan!
Mig: Jamen, jeg prøver.
Hvorefter jeg samler 200 grise og smider dem ud fra rundetårn et efter et. Alle dratter til jorden.
Mig: Se selv!
Fantast: Det beviser ikke noget; jeg har jo ikke sagt at de altid flyver. Kun at de kan. Nogen gange vil de ikke. Som regel vil de kun flyve hvis man tror på at de kan.Og så står man der, ikke? Jeg kan ikke bevise at grise ikke kan flyve. Men det mener jeg heller ikke jeg skal. Bevisbyrden ligger hos den der påstår at grisen KAN flyve - han eller hun må fremskaffe enten et bevis eller en plausibel sandsynliggørelse. Ellers er det bare tågesnak.
-
Hvorfor dog ikk? Min hund har jo også en transportabel 220V linie i halen...Edit: Hehe fandt lige noget på google som jeg syns jeg ville dele med jer
tror det er det min lærer har prøvet at forklare os de sidte 4 måneder
tak pus! det giver mening selv om det er skummelt...
-
Back to Topic?