Din Mening Om Ku Klux Klan

• Ku Klux Klan holder danmark ren :D

Ej gas til side..

De er efter min mening en flok mennesker der som Bentzin som fint udtrykker det, burde udrydes... Er glad for at det slemmeste lignende vi har i danmark er Nazi Johnny...!

Oprindeligt indlæg af Bentzin

De 10 der har stemt, er sikkert nogle, der er lige så egoistiske og lamme, som KKK.
    Eller så er det bare for at være imod, det andre stemmer - dem er der jo en hel del af rundt omkring. Eneste holdning de har - Jeg er imod alt det andre mener. :roller: :T :crazyeyes:

Det er nok bare nogen fritids racister med rygrad som en klat sky, der ingen reel holdning har..æ. X(

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    IMO så burde de udryddes. Magen til selvbestaltede udøvende politi og hjernedøde individer, skal man lede længe efter.
    Men nok ikke så underligt at de findes i et imo sygt samfund, som United Bløff er. :rolleyes:
    Kan faktisk i høj grad sammenlignes med terrorister efter min mening.

Hørt

• Nu har jeg ikke lige gennemlæst alt sammen, men dem der siger at KKK ikke skal udryddes bare fordi de har en anden "holdning" eller "mening", er FULDSTÆNDIG GALT PÅ DEN
    De skal udryddes hele bundtet og brændes levende på et bål, men hvis de nu kunne holde deres såkaldte "mening" for dem selv, blev negere ikke bundet fast til en bil, og trukket op og ned af gaden ind til hele hans hud var flosset af og døde....

undskyld for de barske ord, bare sig hvis det skal fjernes, men sådan er det...

Så de 11 der har stemt :roller:

• KKK er latterligt, men der snakkes kun om alt det lort de laver men aldrig om alt det lort Black Panther laver.

Der er flere der kender KKK end folk der kender Black Panther, og de gør nøjagtig det samme begge to.

Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Min gode mand - det er først god humor - når man klynger dem op i bollerne - MED bind for øjnene - og når de så efter at have hængt der i laaaang tid - falder ned - fordi "vedhænget" lige pludselig ikke er vedhæng længere - og de tilsidst får deres bagbundne hænder fri og fjerner bindet for øjnene og tror de skal til at stikke af - og sååååååååååå står der ellers (som Marcellus Wallace siger i Pulp Fiction) "a couple of harcore niggers with at pair of pliers" - se DET ville være humor.... :boxed: :boxed:

ROFL :)) - Du kender vist metoderne til punkt og prikke ;) 8o

Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg næsten tro du havde udøvet det i praksis :)) :))

ROFL :)) - Du kender vist metoderne til punkt og prikke ;) 8o

Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg næsten tro du havde udøvet det i praksis :)) :))[/

Rent faktisk VED du jo ikke bedre..... sååååååååååååå - ;) ;) ;)

Hvis min datter f.eks. blev udsat for en pædofil eller en voldtægts forbryder - så ville jeg ikke betænke mig et split sekund på at bruge den slags metoder - det er der ingen tvivl om. "Guldklumpen" laver man ikke ustraffet numre med.... :boxed:

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Min gode mand - det er først god humor - når man klynger dem op i bollerne - MED bind for øjnene - og når de så efter at have hængt der i laaaang tid - falder ned - fordi "vedhænget" lige pludselig ikke er vedhæng længere - og de tilsidst får deres bagbundne hænder fri og fjerner bindet for øjnene og tror de skal til at stikke af - og sååååååååååå står der ellers (som Marcellus Wallace siger i Pulp Fiction) "a couple of harcore niggers with at pair of pliers" - se DET ville være humor.... :boxed: :boxed:

Vi kan jo ikke alle have samme form for humor :))

• finder det entlig ret morsomt de fleste mener de burde smadres , bankes , hænges op i dit og dat.

det er da vist ikke liga sådan man opføre sig i et demokrati.

vold avler vold sådan er det bare.

jeg støtter på ingen måde folk der undertrykker andre eller mishandler folk.

men jeg tror så heller ikke på der sidder en mand på en sky i himlen og bestemmer det hele.

næ nej lad os alle smide tøjet mødes nede ved stranden og hygge med lidt :cheers: og god gril mad.

• Det lyder hyggeligt... :)) Hvornår er det :D

Oprindeligt indlæg af SeePee

Det lyder hyggeligt... :)) Hvornår er det :D

Er du nudist :))

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Så længe de beholder de hvide masker på og kalder sig KKK, så ved jeg hvor jeg har dem.
    Deres metoder svare til deres inteligens..... ganske under lavmålet (har set dokumentar fra disse klan møder) Der er et par som har evnet at kunne manipulere andre til at følge sig. (man skulle tro at folk havde lært af fortiden)
    Den tankegang som ligger til grund for deres handlinger, er SÅ langt fra alt hvad vi ville betegne som "normalt".
    Så vidt jeg er orinteret bliver de også holdt i MEGET kort snor af myndighederne.
    Jeg så personlig gerne at denne ekstreme holdning forsvandt fra jordens overflade...... men verdenen fungere desværre ikke på den måde.

• Du er så glad :D

• Jeg tror bare folks voldsomme udtalelser skal afspejle deres afsky overfor disse mennesker og deres holdninger.

Btw: Dit forslag om lidt grill og :cheers: - den er jeg sgu med på. Der er ikke ret meget der er bedre end en kølig bajser og en god bøf på grillen... :dance: