passiv vandkøling er succes!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hamilton
    Dalingo upload lige nogle pic :)


    Der kommer billeder så snart jeg får fat i et cam, hvis ikke for jeres skyld så bare for min egen.. Det er nemlig blevet ret lækkert..


    Edit - temps svinger mellem 38 - 44 alt efter belastning.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

    Rettet en gang, sidst af Dalingo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Så er min radiator blevet monteret på bagsiden af kabinettet og systemet er komplet.


    Max idle på GPU og CPU er 40 grader. Har ikke testet Load endnu, det venter jeg med fordi HSI bridge bliver lidt for varm. Skal have fundet noget godt køling dertil (nogen forslag?).


    BTW, har fået sat UV cathoder i og hældt UV væske i og det er for fedt at se på! Håber andre laver noget lige så fedt med jeres computer eller endda federe for min er blevet lidt sjovere at sidde ved..


    Hvilken radiator er det vi snakker om her ? den på de der 15x28 cm eller hvad ?


    EDIT: Heh ups vist mig der havde læst forkert, men stadig hvor stor er den radiator ?

  • Hej igen. Har lige fået et Digital kamera i gave så jeg har selvfølgelig fået taget de billeder jeg lovede jer. Jeg er ikke så skilled med et kamera endnu meeen jeg er nu selv godt tilfreds.


    [Blocked Image: http://www.hardware-test.dk/oc/img/users/53216_profil.jpg]


    [Blocked Image: http://www.hardware-test.dk/oc/img/users/53216_01.jpg]


    [Blocked Image: http://www.hardware-test.dk/oc/img/users/53216_02.jpg]


    [Blocked Image: http://www.hardware-test.dk/oc/img/users/53216_03.jpg]

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB


  • Hold da kæft det ser fedt ud !!!!! hvor varmt bliver kølevandet ??
    Tror nu godt nok naboerne vil undre sig lidt over hvad fanden han nu havde gang i derinde.
    jeg går ud fra at du har gravet den 90 cm ned så du er i frostfri dybte og har en nogellunde konstan temp

    Q6600 POWER @ 3600 mhz; Water cooled
    Asus Blitz fomular watercooled edition
    OCZ reaper @ 1150 mhz 5,5,5,15
    8800 GTX
    SIlent med stil....

  • [quote]Oprindeligt indlæg af Dalingo
    Hej igen. Har lige fået et Digital kamera i gave så jeg har selvfølgelig fået taget de billeder jeg lovede jer. Jeg er ikke så skilled med et kamera endnu meeen jeg er nu selv godt tilfreds.


    Radi'en er fra en ford ikk ?
    Til alle. hvis i skal have en radiator i brug fra en bil, så husk at gøre den ren, da de er fyldt med rust fra vandet og moteren..

    CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

  • jeg ved det faktisk ikke med sikkerhed. Men jeg kunne købe den for 200 og jeg tøvede ikke et sekund.. Du har ret i at de lige skal renses, jeg rensede den også udvendigt fordi den havde lugten af motor.


    som i kan se på billedet så bruger jeg et watterchill til at køle grafikkortet og slanger dertil er ret små så de sænker flowet en del.


    Men alligevel er idle ved 2,2 (1.7v) 40 grader og load er omkring 47-49. Jeg tror det vil hjælpe på temp en dag jeg får fat i et kølehovede med større studser så vandgennemstrømningen bliver bedre.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • T-max:


    hey, jeg havde ikke lige set nogen havde skrevet i tråden.


    Den er gravet 2.2M ned, så frost bliver ikke problemmet :)


    Uden at have målt voldsomt på det, starter det på omkring 10 grader. og slutter på 20, efter pc'en har været tændt ca. 15 timer med fuld load.