hvilke nye spil glæder du dig til

• S.T.A.L.K.E.R
    F.E.A.R.
    Splinter Cell: Chaos Theory
    Black And White 2
    Needfor Speed Underground 3

I den rækkefølge. Jeg er sikker på at S.T.A.L.K.E.R og F.E.A.R. bliver spil i særklasse.
    Så nu mangler vi bare at få R520 til AGP på hylderne, så man kan få de 2 spil til at køre i 1600x1200 med alt eye candy slået til :T

• F.E.A.R kræver i hvert fald et nyt gfx. I betaen er det som følger :crazyeyes: :boxed:

Dx 8.0 og 8.1 og lavere er IKKE understøttet
    Minimusgfx

x800pro
    x800xt
    6800 GT
    6800 U

Og de kan ikke engang klare high fornuftigt. På devils system er maks 25 fps på high, dog siger de, at de vil ordne det med dx 8 og forbedre ydelsen en hel del.

• Damn.. Man har da godt nok lov at håbe at de så virkelig får gjort noget ved det, for det lyder da helt hen i skoven. :boxed:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Undersøgte det lige lidt nærmere.. og det kan godt køre på her, men nu er low low low jo ikke fedt..

Minimum System Requirements

* Windows ® 2000/XP with latest service pack installed
    * DirectX(tm) 9.0c
    * Pentium ® 4 1.7 Ghz or equivalent
    * 1GB RAM
    * 128 MB DirectX ® 9.0 Compliant Video Card with hardware T&L and pixel shader support*
    * 3.0 GB free Hard Drive Space for installation
    * Additional hard drive space for a Windows swap file and saved game files.
    * 16-bit DirectX 9.0 compliant sound card with support for EAX 2.0
    * Broadband connection for multiplayer games.
    * Mouse & Keyboard

In order to play the beta at the recommended resolution, detail and performance levels, your computer should meet or exceed the following specifications:

* Pentium ® 4 3.0 Ghz or equivalent
    * 1024MB RAM
    * 256 MB DirectX ® 9.0 Compliant Video Card with hardware T&L and pixel shader 2.0 support*

* SUPPORTED VIDEO CARD CHIPSETS:

NVIDIA
    GeForce FX 5900, FX 5900 Ultra, 6800, 6800 GT, 6800 Ultra

ATI
    Radeon 9600 (9600 Pro), 9600XT, 9700 (9700 Pro), 9800 (9800 Pro), X800XT

benchmarks...

http://www.forumplanet.com/3da…asp?fid=11396&tid=1611323

• Weee.. Mit 9600 Pro kan bruges! :))

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Shit Har da aldrig Set så Vilde MinimumsKrav 8o Hvor Mange % Danskere har

* Pentium ® 4 3.0 Ghz or equivalent
    * 1024MB RAM
    * 256 MB DirectX ® 9.0 Compliant Video Card with hardware T&L and pixel shader 2.0 support*

:boxed:

øv nu er mit X800Xt Slet ikke hurtig nok mere :))

• Så lige FEAR traileren/103 mb in-game ting, igen.. Fuck hvor er den spooky o_O

Elevatoren, der hvor hun kravler hen mod en.. Der ved rullegardinet.. De 2 sidste sked jeg i bukserne ved. Glæder mig!!

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Netop derfor jeg skrev at, nu mangler vi kun R520.
    Jeg har kun et X800XT PE :roller:
    Danm! Man bliver sq aldrig færdig med at opgradere8)

Oprindeligt indlæg af DiRtBaG

Netop derfor jeg skrev at, nu mangler vi kun R520.
    Jeg har kun et X800XT PE :roller:
    Danm! Man bliver sq aldrig færdig med at opgradere8)

Kun :))
    Det er Lige ved at Ati/Nvidia Ikke kan følge med spillende mere :P

Ahh Tror Nu godt jeg kan få en masse guf på når jeg får min nye Cpu & Bundkort ind af døren! :)
    Der er lagt penge til side i langtid. Min Pentium4 3 Ghz Var jo Forældet :P

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

Kun :))
    Det er Lige ved at Ati/Nvidia Ikke kan følge med spillende mere :P

Ahh Tror Nu godt jeg kan få en masse guf på når jeg får min nye Cpu & Bundkort ind af døren! :)
    Der er lagt penge til side i langtid. Min Pentium4 3 Ghz Var jo Forældet :P

Man du er heldig ;) Min næste opgradering er Grafikkort, bund og cpu. Jeg har en 3400+ socket 754 og det er jo også ved at være forældet, og pci-x er jo det næste man skal have i følge hardware producenterne. Så jeg skal have fundet 8-10000.- til at opgradere for, sikkert mere hvis jeg bestemmer mig for SLI...DANM! :roller:

Man du er heldig ;) Min næste opgradering er Grafikkort, bund og cpu. Jeg har en 3400+ socket 754 og det er jo også ved at være forældet, og pci-x er jo det næste man skal have i følge hardware producenterne. Så jeg skal have fundet 8-10000.- til at opgradere for, sikkert mere hvis jeg bestemmer mig for SLI...DANM! :roller:

ja det er Sku Sjov de Vælge man skal have pci-x :rolleyes: Det er en dyr Opgradering og få sli Uha 2 * high End Grafikkort :]
    Tror jeg Venter et Stykke tid med Sli Burde godt kunne klare mig et par år med Mit X800XT :)

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips

ja det er Sku Sjov de Vælge man skal have pci-x :rolleyes: Det er en dyr Opgradering og få sli Uha 2 * high End Grafikkort :]
    :)Tror jeg Venter et Stykke tid med Sli Burde godt kunne klare mig et par år med Mit X800XT

Da der kommer en ny generation af grafikkort ca. hver 6 måned og vi har R520 på trapperne, så er vi om 2 år, 5 generationer længere fremme med grafikkort.
    Så vil et X800XT svare til et GF2 32mb, og med den hastighed spillene udvikler sig med, så er det vel umuligt at spille noget som helst af betydning om 2 år.
    Ærgelig men, at forvente at noget hardware kan bruges i 2 år, hvis man bare vil følge bare lidt med, er jo umuligt i dag. Man må sige at hardware producenterne har regnet den godt ud, og vi følger lige så troelige med, og bruger en mindre formue, bare for at kunne følge bare lidt med udviklingen :rolleyes:
    Det samme gør sig jo gældende mht. cpu, bundkort osv. Det eneste der foregår i et stille og roligt tempo er lydkort, netkort og bredbånd ;)

Da der kommer en ny generation af grafikkort ca. hver 6 måned og vi har R520 på trapperne, så er vi om 2 år, 5 generationer længere fremme med grafikkort.
    Så vil et X800XT svare til et GF2 32mb, og med den hastighed spillene udvikler sig med, så er det vel umuligt at spille noget som helst af betydning om 2 år.
    Ærgelig men, at forvente at noget hardware kan bruges i 2 år, hvis man bare vil følge bare lidt med, er jo umuligt i dag. Man må sige at hardware producenterne har regnet den godt ud, og vi følger lige så troelige med, og bruger en mindre formue, bare for at kunne følge bare lidt med udviklingen :rolleyes:
    Det samme gør sig jo gældende mht. cpu, bundkort osv. Det eneste der foregår i et stille og roligt tempo er lydkort, netkort og bredbånd ;)

Ej Min 3,0 Er over 2 år gammel og den holder da stand endnu godtnok ikke high end;) Uha Gav 3300kr for den kan jeg huske og nu koster den 1200Kr :D

Oprindeligt indlæg af LUB
    [Blocked Image: http://www.thesims2.cz/news/nightlife_big.jpg]
    Coveret siger vidst sig selv... :)

Og Guild Wars som kommer april 28. 2005

[Blocked Image: http://www.guildwars.com/image…/gwscreen054-thumbOFF.jpg][Blocked Image: http://www.guildwars.com/image…/gwscreen028-thumbOFF.jpg][Blocked Image: http://www.guildwars.com/image…/gwscreen035-thumbOFF.jpg]
    Et spil der minder om Priston Tale *savle, savle - glæder mig til den kommer ud*
    :clap:

• Damn glemte da lige at der også kommer Seriouse Sam2!!! :clap:

nogen der ved hvornår det kommer?

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro