slå lige denne (ram i sandra)
-
-
Flot må jeg sgu sige, men det er vel ikke unormalt for A64 S939 eller er jeg helt galt på den??
-
Når jeg får mit op og kører så må vi jo lige se:D
Mvh Mads
-
må min 130nm godt være med?
-
Oprindeligt indlæg af Karse
må min 130nm godt være med?tja, det kunne jo være sjovt at sammenligne
*Maverick, jeg håber da at min score er lidt speciel, for har tweaket mine bh-5 fuldt ud, alt hvad de kan ved 200 mhz
-
2sek, rebooter lige, smækker lige 2,77ghz på så du får røvfuld :-P.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
2sek, rebooter lige, smækker lige 2,77ghz på så du får røvfuld :-P.husk lige samme ram hastighed som mig
hvis du finder en divider der passer så du stadig kører 2,7ghz så har du jo en væsentlig fordel eftersom jeg kun kører 2,4 (er desværre begrænset af min cpu
)
-
Jeg har lige lånt et billede af en af mine venner
Edit: Han har åbenbart fået nye ram som han har testet til 7500/7450
-
Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
Jeg har lige lånt et billede af en af mine vennerjeg kunne jo også bare klippe noget ud af dette [URL=http://www.try-this.dk/3000+/320,9fsb.jpg]billede[/URL] så man kun kunne se ram score, men det er der jo ikke meget ved... jeg skal lige have bevis for de 200 mhz og så høre hvilken cpu der er i maskinen
-
Oprindeligt indlæg af Try-this
jeg kunne jo også bare klippe noget ud af dette [URL=http://www.try-this.dk/3000+/320,9fsb.jpg]billede[/URL] så man kun kunne se ram score, men det er der jo ikke meget ved... jeg skal lige have bevis for de 200 mhz og så høre hvilken cpu der er i maskinen
Ved det men han er ikke online, så det var det eneste jeg lige kunne få fat i her og nu. Men jeg vel prøve at vende tilbage med lidt flere oplysninger og billeder når han engang kommer online
-
Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
Ved det men han er ikke online, så det var det eneste jeg lige kunne få fat i her og nu. Men jeg vel prøve at vende tilbage med lidt flere oplysninger og billeder når han engang kommer online
lyder godt
-
Memtesting@2,8ghz.
Tror det er pga. dine ram kører 2-2-0-5 at du får en højere score end mig, eller også er det mine ballistix. -
Memtesting@2,8ghz.
Tror det er pga. dine ram kører 2-2-0-5 at du får en højere score end mig, eller også er det mine ballistix.det er ligesom jeg havde håbet på, det er de vildt stramme timings der gør forskellen
men det er godtnok tæt løb
hvad får du hvis du kører med samme cpu clock som mig?
EDIT: stepping på din cpu=? og hvor er den købt?
-
det er ligesom jeg havde håbet på, det er de vildt stramme timings der gør forskellen
Gider desværre ikke til at reboote igen, da jeg var MEGET tæt på at brænde CPUen ved et suicide run på 2,9ghz. Holder den på 1,8 lige nu :-D.
EDIT: Well det er meget tæt løb, men jeg tog dig i float testen, meeen, SuperPI tror jeg nu stadig væk jeg har en stor overlegenhed ;-).
-
det er ligesom jeg havde håbet på, det er de vildt stramme timings der gør forskellen
EDIT: stepping på din cpu=? og hvor er den købt?
Compumail mener jeg det var. Tror det er en 0449 eller 0450 er ikke helt sikker.
-
Gider desværre ikke til at reboote igen, da jeg var MEGET tæt på at brænde CPUen ved et suicide run på 2,9ghz. Holder den på 1,8 lige nu :-D.
EDIT: Well det er meget tæt løb, men jeg tog dig i float testen, meeen, SuperPI tror jeg nu stadig væk jeg har en stor overlegenhed ;-).
hvordan ved du den var tæt på at brænde af?
klart du har stor overlegenhed i superpi, min cpu reder jo ikke nær så hurtigt som din...
btw: mit bedste resultat i superpi er 32 sek ved 2,55 ghz, hvad er dit?
QuoteOprindeligt indlæg af Alex
Compumail mener jeg det var. Tror det er en 0449 eller 0450 er ikke helt sikker.ok..
-
Bedste run: 32sec@ 2770mhz da jeg havde meget begrænsende divider på (kan ikke give nok VDimm).
Den blev ved med at reboote osv. ville ikke poste
osv. så turde ikke gå højere. Ellers var den CPU eller mobo røget sig en tur.
-
Bedste run: 32sec@ 2770mhz da jeg havde meget begrænsende divider på (kan ikke give nok VDimm).Den blev ved med at reboote osv. ville ikke poste
osv. så turde ikke gå højere. Ellers var den CPU eller mobo røget sig en tur.
så vi står altså lige i superpi
pjat, det med reeboot og ingen post har alle oc'ere vel prøvet... nej det værste er sq når den ikke vil tænde selv om man har resettet bios, så er man derude hvor det er tvivlsomt om der kommer gang i den igen
BTW: mine vdimm muligheder går jo op til 4V
-
så vi står altså lige i superpi
pjat, det med reeboot og ingen post har alle oc'ere vel prøvet... nej det værste er sq når den ikke vil tænde selv om man har resettet bios, så er man derude hvor det er tvivlsomt om der kommer gang i den igen
BTW: mine vdimm muligheder går jo op til 4V
Well, husk lige at så snart er der nok et MSI board på vej der kan give 4,5, hvis folk da eller vil tage sig samme og købe A8Vet :-D.
-
Well, husk lige at så snart er der nok et MSI board på vej der kan give 4,5, hvis folk da eller vil tage sig samme og købe A8Vet :-D.
jeg har også lige solgt min cpu, skal skiftes ud med en med lidt mere spark i... har kig på dem ved bay-zone.de, men det er sq en dyr omgang (porto samt gebyr i banken
), kunne være fedt at finde nogen og bestille sammen med... anybody?